Gå til innhold

Klarer ikke skrive inn cd-key, Port Royale

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Jeg kjøpte Port Royale i Sverige i går. Kom hjem i kveld og installerte det med engang. Gledet meg fryktelig.

Så kommer problemet. Når jeg starter spillet for første gang skal man skrive inn cd-keyen. Denne har jeg i manualen. Problemet med koden er at den inneholder mange ø'er. Av en eller annen grunn kan jeg ikke skrive inn ø-er i koden. Og dermed står jeg bom fast!

Har prøvd å skifte tastatur-innstilninger mellom Amerikansk, Norsk og Svensk uten hell. Kjører WinXP Pro. Eng. Har også prøvd å kopiere en ø fra word og inn i keyen, men det slo også feil.

Noen tips/triks? Mottas med stor takk, og evig takknemlighet! Jeg gleder meg nemlig veldig til dette spillet..!

Ser fram til svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig hett tips det der. Prøvde først med o'er, det funka ikke. Så fant jeg løsningen på de offisielle sidene. Takk for svar! `

Noen som spiller spillet? Er det kult online? Er det mange som spiller over nettet?

Lenke til kommentar

Måtte bare innom for å se om du hadde fått noe nytte av svaret mitt..

Har ikke prøvd spillet selv, men synes det virker litt kult. Synes det minner litt om gode gamle ports of call.. hvis det stemmer må jeg nesten skaffe meg det.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...