Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) hei noen som vet om en side /program der jeg kan se gratis tv2 , norge , viasat ,mtv , the voice, ellernoe lignende, vet det finnes. har sett på dream , men det koster takk på forhånd uansett kanaler , si navnet på program eller link til side Endret 2. mai 2011 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Dette kanskje hva du leter etter? Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 koster ikke dette penger? og er det norske kanaler? Dette kanskje hva du leter etter? koster ikke dette penger? og er det norske kanaler? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vil nok tro det er gratis mtp at det kom opp når jeg søkte "Gratis TV på nett". Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Vil nok tro det er gratis mtp at det kom opp når jeg søkte "Gratis TV på nett". får du te å komme videre på den , jeg får beskjed at jeg ikke bruker Internet explorer :L å jeg bruker det Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har du lastet ned den plug-in'en som står på siden? (PS: Bytt nettleser, IE er nærmest ubrukelig i forhold til eksempelvis Chrome og Mozilla Firefox.) Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Testa nå....koster 1 Euro pr dag Kun support for Ie også Endret 2. mai 2011 av Ronny#1 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 okei bruker chrome nå, men funker fortsatt ikke -.- Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Ok, min feil. Edit: Uansett, så tviler jeg på at du finner noen "gratis" TV-kanaler med det første, mtp at distributørene skal tjene penger på dette. Endret 2. mai 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Testa nå....koster 1 Euro pr dag Kun support for Ie også faen å -.- Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 ikke med det første , men jeg vet at det finns, for en fyr jeg kjenner hadde det før , og funket bra før han begynte å tjene penger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Kan vel kalle det "gratis", men i realiteten er det snakk om brot på opphavsrettigheten og kan nok heller betegnast som ulovleg. Endret 2. mai 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 jepp det e ulovelig , har æ sagt det ska vær lovlig : ) vi leve i en verden med hacking , lovbrudd og kriminalitet og vi e i 2011, så ska itj vær så vanskelig å finn Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 jepp det e ulovelig , har æ sagt det ska vær lovlig : ) vi leve i en verden med hacking , lovbrudd og kriminalitet og vi e i 2011, så ska itj vær så vanskelig å finn Vi forebeholder oss diskusjoner om lovelige ting. Hvis det ikke er så vanskelig å finne, hiv deg ut i piratbukta og let Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 koffor farsken ska vi forhold oss te lovlige ting? Lenke til kommentar
Protest Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 koffor farsken ska vi forhold oss te lovlige ting? Da er det sikkert helt greit at jeg tar din PC! 1 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 nei det er ikke greit : ) holder meg til lovlige ting nå , takk for all hjelp dokker oppi der. å hold dokker på den lovlige sida ellers skjem protest å tar dokker. Lenke til kommentar
Protest Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 JLC internet TV funker på NRK1 og NRK2, og alle andre gratis kanaler rundt omkring i verden. Anbefales, men TV2, TV-Norge og TV 3 ser du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå