Ratleto Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg trengte et grafikkort idag. PCI Express, DVI, helst vifteløst. Et rimelig, og ganske typisk grafikkort. Var i kontakt med kundeservice ang. noe annet før jeg dro til Mamoz Nardo, og hun på telefonen sa at dersom det sto at det var på lager, så var det det, så det var bare å komme innom. Jeg dro dit, og han bak disken lette lenge både i butikk og på lageret, men fant ikke noe slikt kort som skulle være der (HIS Radeon HD 5450 1 GB DDR3). "Feil i lagerstatus. Det hender en sjelden gang, dessverre". Andre kort da? Joa, et Matrox til 1500-1600 (mot 499,- som det jeg skulle ha). "Nei, beklager. Det var visst AGP det, selv om det står oppført som PCI." Det eneste grafikkortet de hadde på lager, var et Nvidia 480. Det ble ikke noe grafikkort på meg idag... Når man tar nesten dobbel pris ift andre butikker, så forventer jeg faktisk at man har litt på lager, selv om dere har "en og annen" feil i lagerstatus. Så takk Mamoz, for en hel time bortkastet. Og nei, det er ikke første gang jeg opplever problemer med Mamoz. Så nå gidder jeg ikke handle der mer. Det kjedelig nå er at det ikke er en eneste databutikk i Trondheim jeg vil kjøpe fra eller anbefale til noen. Og forresten. Selv nå, så står kortet oppført som på lager, selv om det er over en time siden jeg var der. Lenke til kommentar
alexelias84 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Synes mamoz har som regel veldig bra kundeservice. Rart det skulle være slikt som du forklarer. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 mamoz er mye fram og tilbake, som oftest har jeg hatt gode erfaringer med de men så roter de det til innimellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå