Jo Are Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hei Har tenkt å gå ned et par kilo, og i den forbindelse ønsker jeg å vite sånn ca. hvor mange kalorier jeg får i meg i løpet av en dag. Har tenkt å følge følgende matplan. Merk at dette er et slags verste utfall, ikke sikkert jeg kommer til å spise alle mellommåltidene hver dag. Frokost: 2 grove brødskiver med et glass juice eller melk, og en frukt. Mellommmåltid nr. 1: Frukt eller 1 grov brødskive. Lunsj: 2 grove brødskiver men et glass juice eller melk, og en frukt. Mellommåltid nr. 2: Frukt eller 1 grov brødskive. Middag: Her kan det varriere veldig mye, kan spise alt fra 1 grandis til 2 skiver med laksefile. Mellommåltid nr. 3: Frukt eller 1 grov brødskive. Kveldsmat: 2 grove brødskiver med et glass juice eller melk, og en frukt. Når det kommer til pålegg går det for det meste i servelat, pepperskinke, kavier, leverpostei, hvitost eller skinkeost. Har tenkt å kutte ut smør på brødskiven. Noen som kan si noe om ca. hvor mange kalorier dette vil inneholde? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Jeg har benyttet http://www.myfitnesspal.com/ for å få en oversikt over mitt kosthold. Jeg tok meg bryet med å taste inn alt jeg trykket i meg i løpet av en uke for å få et skikkelig bilde. Resultatet var skremmende for min del Endret 2. mai 2011 av dePt Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hei Har tenkt å gå ned et par kilo, og i den forbindelse ønsker jeg å vite sånn ca. hvor mange kalorier jeg får i meg i løpet av en dag. Har tenkt å følge følgende matplan. Merk at dette er et slags verste utfall, ikke sikkert jeg kommer til å spise alle mellommåltidene hver dag. Frokost: 2 grove brødskiver med et glass juice eller melk, og en frukt. Mellommmåltid nr. 1: Frukt eller 1 grov brødskive. Lunsj: 2 grove brødskiver men et glass juice eller melk, og en frukt. Mellommåltid nr. 2: Frukt eller 1 grov brødskive. Middag: Her kan det varriere veldig mye, kan spise alt fra 1 grandis til 2 skiver med laksefile. Mellommåltid nr. 3: Frukt eller 1 grov brødskive. Kveldsmat: 2 grove brødskiver med et glass juice eller melk, og en frukt. Når det kommer til pålegg går det for det meste i servelat, pepperskinke, kavier, leverpostei, hvitost eller skinkeost. Har tenkt å kutte ut smør på brødskiven. Noen som kan si noe om ca. hvor mange kalorier dette vil inneholde? Dette virket jo imarri sunt. Husk å telle med eventuelle "snacks" som du spiser på siden for å få et riktig bilde. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Hei Har tenkt å gå ned et par kilo, og i den forbindelse ønsker jeg å vite sånn ca. hvor mange kalorier jeg får i meg i løpet av en dag. Har tenkt å følge følgende matplan. Merk at dette er et slags verste utfall, ikke sikkert jeg kommer til å spise alle mellommåltidene hver dag. Frokost: 2 grove brødskiver med et glass juice eller melk, og en frukt. Mellommmåltid nr. 1: Frukt eller 1 grov brødskive. Lunsj: 2 grove brødskiver men et glass juice eller melk, og en frukt. Mellommåltid nr. 2: Frukt eller 1 grov brødskive. Middag: Her kan det varriere veldig mye, kan spise alt fra 1 grandis til 2 skiver med laksefile. Mellommåltid nr. 3: Frukt eller 1 grov brødskive. Kveldsmat: 2 grove brødskiver med et glass juice eller melk, og en frukt. Når det kommer til pålegg går det for det meste i servelat, pepperskinke, kavier, leverpostei, hvitost eller skinkeost. Har tenkt å kutte ut smør på brødskiven. Noen som kan si noe om ca. hvor mange kalorier dette vil inneholde? Dette virket jo imarri sunt. Husk å telle med eventuelle "snacks" som du spiser på siden for å få et riktig bilde. Som sagt så er dette bare en plan, men hvis du ser bort fra snacks og snop er det vel egentlig slik jeg har gjort det bestandig. Mitt problem har nemlig vært snop, som jeg nå skal prøve å kutte ut. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Du får i deg 1 659 kalorier. 1 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Du får i deg 1 659 kalorier. Takk Men hvordan kan du si det så klart, hvordan har du f.eks regnet på middagen? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 oi, unnskyld! Er ikke meningen at du skal ta meg seriøst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå