Performance27 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vet det er dårlig topic men, vet ikke hvordan jeg enkelt skal forklare dette... Det som skjer er at når jeg logger på steam, dobbeltklikker på "CS" og kommer inn i spillet, klikker så "Find servers" kommer jeg ikke inn der hvor jeg kan velger bane, den velger en bane automatisk og begnner å laste inn den. Når jeg starter å spille på den banen (CS valgte til meg) bytter den bane etter max 5min til en ny random og sånn fortsetter det. Om jeg trykker "New game" istedet for "find servers" skjer akkurat det samme, den finner en random server å spille på. Får ikke opp menyen der hvor jeg kan velge om jeg skal spille "LAN" eller spille mot friends jeg har på steam. Noen annet som også er merkelig er at i hovedmenyen på CS, står det over "new game" 2-3-4 random maps, aner ikke hvordan de har kommet seg dit. Jeg har forsøkt å "slette lokalt innhold" på steam og installert det på nytt, men det hjelper ikke. Noen som har kjennskap? Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 dette er et problem som flere har nå, så er bare å vente Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Åja rektig. Takk for info Petterboy Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 it nå problem , håpe det fikse sæ, æ har ivertfall samme problem Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hvis det fortsatt er like fucka hos deg? -Så ta å slett CS i steam, gå inn på programfiler, deretter steam også Couner Strike mappa og slett hele den. Så Installer CS på nytt i steam, da den fortsatt vil ligge til venstre sammen med dine andre spill i "biblioteket ". Er tydlig at det er noen som har hacka, tydligvis noen rumenere, for alle serverne du kommer inn på tenker jeg, er romanske? Det var i hvertfall mine. Endret 4. mai 2011 av Performance27 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 stemmer det, takk for hjelpa , funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå