EinarEriksen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Her viser vi deg hva du kan gjøre for å unngå at Apple og Google sporer telefonen din. Les mer Lenke til kommentar
TheNikkoMan Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg lo når jeg så at løsningen for android var å huke av på en boks, men at du på iphone må sikre telefonen mot tyveri og kryptere sikkerhetskopien. Med andre ord er det ikke mye du kan gjøre. Jeg mener at det er bedre å ha valget, enn at Steve Jobs skal ta det for deg. Fatter ikke hvordan apple fanboys kan mene noe annet. 2 Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Å hva tyder på at Apple ikke kan spore hvor du er... Og hvor anonym er den? Lenke til kommentar
Kevva01 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 TIPS TIL HTC BRUKERE: På HTC så må man gå på "innstillinger", "søk", "Innstillinger for Google-søk" og så fjerne haken hvor det står "Del med Google" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) ... Endret 10. november 2013 av Matsemann 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har ikke denne valgmuligheten på min LG Optimus 2x. Husker ikke om jeg heller kunne velge dette under første boot... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Litt morsomt, fikk plutselig pop-up på mobilen min i dag om jeg ville dele lokasjonen min med Google =) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har ikke denne valgmuligheten på min LG Optimus 2x. Husker ikke om jeg heller kunne velge dette under første boot... Finner ikke dette på Galaxy S2 heller. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Et annet eksempel var en HTC Hero som en venn av meg hadde en liten stund. Han kunne ikke ha manuel IP, DNS osv... Lenke til kommentar
Slettet2 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) slettet Endret 10. november 2013 av mobal Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg tror dette er på grensen til paranoia. Hvis dette er så ille som det høres ut som ville jeg snakket med legen om dette Lenke til kommentar
Slettet2 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) slettet Endret 10. november 2013 av mobal Lenke til kommentar
Slettet2 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg tror dette er på grensen til paranoia. Hvis dette er så ille som det høres ut som ville jeg snakket med legen om dette dessverre har jeg samlet mange bevis i denne saken. den er ekte. En asylsøker som er sendt ut til forfølgelse. Ingen flere kommentarer. Takk. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 dessverre har jeg samlet mange bevis i denne saken. den er ekte. En asylsøker som er sendt ut til forfølgelse. Ingen flere kommentarer. Takk. Jeg mener ikke noe vondt med det. Det er ikke sundt å holde på med det der. Å finne konspirasjoner og sammentreff på internett. Det blir bare værre jo mer man holder på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg