Armador Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Okei, har trent hele livet, og anser meg selv som godt trent. Noen eksempler: 3000m på 10:50, 110 i benk, 20 chins og 120 i bøy(helt ned) Har drevet med håndball, så mye kommer nok av det, men nå har jeg sluttet, og vridd litt på treningen. Er rett under 180cm og veier 75. Tenkte nå å prøve meg på en liten "deff" uten at jeg helt vet hva det innebærer, målet er hvertfall lite underhudsfett! Og da mener jeg slik som Pitt her(Tyler Durden) Har ikke prøvd noe tilskudd, men har hørt en del bra om "Ripped freak"? Og ja, jeg spiser ikke godteri/chips eller annet dritt, Spiser lite brød, pasta og ris også, og mye egg. Dog drikker jeg alkohol i helgene... Hva gjør dere for å oppnå dette? Er i grunn godt på vei, men har dårlig med synlige årer, og kun synlig pack når jeg strammer... Kan legge til at jeg ligger på ca 12% i fettprosent 10% hvis jeg nylig har trent. Så det skal jo ikke være mye! Men hvorfor føler jeg at alt det fettet ligger i huden? Gav blod i dag, og hun måtte lete for å finne en stor/bra nok åre... Endret 2. mai 2011 av Håk Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hva jeg gjør?: Periodisk Faste (les mer i signaturen) Målene dine nås ved endringer i kosthold/trening, ikke kosttilskudd 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Du er i litt seneste laget med tanke på sommeren 2011. Ripped Freak kan jeg allerede bare be deg om å glemme. Dette er et svindyrt kosttilskudd med lav effekt. Den eneste måten er å ligge i et moderat kaloriunderskudd (300-500 kalorier per dag) mens du trener styrke og opprettholder et høyt proteininntak. Til slutt vil det overflødige fettet forsvinne, men det tar sin tid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå