uranus Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Har tatt noen bil bilder i det siste. De øverste er de nyeste, nederste er de gamleste. Prøver å bli flinkere, og trenger derfor konstruktiv kritikk/ros Dette er jobbet litt med, som dere sikkert ser. ---- ---- Endret 2. mai 2011 av uranus Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Personlig liker jeg de to av Merchedesen veldig godt.Syntes du har gjort en snedig sak i å la refleksjonen fra tak lysene gå langs midten på bilen, når det er sagt har du ikke vist så veldig mye av bilens "sjel" om du skjønner hva jeg mener? De to neste av Bmwen blir litt for "difuse" i hva du faktisk vil vise av bilen føler jeg.Syntes de to bildene viser veldig lite av bilens spesielle design. Det siste av Bmwen er ett RÅ kult bilde som kunne hatt hvilken som helst bil i seg og jeg tror det ville sett like bra ut med ganske mange forskjellige biler. Dette er ikke mere enn mine tanker. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Nå er den siste bilen en Nissan Primera, men kult bilbilde ble det Fint med refleksjonene i vannet. Det første bildet av BMW'en likte jeg, men nr.2 synes jeg får litt mye lysrefleksjoner. Bildene av Mercedesen syntes var gode, men det blir litt kjedelig kontrast med sølv mot betong. Ellers liker jeg kreativiteten du har vist på de. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Haha..se der jah...Der bomma jeg på åssn bil det var også.hehe.Jaja slikt skjer.hehe. Lenke til kommentar
RuneON Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Ta ut føreren av bilen(første bildet), og ta ut skiltene av skiltholderene før du tar bildet. Sensurerte skilt ødelegger mye. Ellers likte jeg mye ved bildene dine. Ble litt mye refleksjoner i den svarte bimmeren kanskje. Bildene av Mercen synes jeg ble enkle, rene og fine. Det er bortsett fra fyren inni bilen da, det ødela hele bildet for meg. Kanskje ikke verdens mest spennende, men fine. Bildet av Primeraen likte jeg, men skulle jo hatt en annen bil å ta bilde av Synes du har funnet noen fine locations. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå