fsx v1.1 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg har hadd problemer før at datan reagerte ikke da jeg trykka på "on" knappen men det løste seg da jeg clear bios . Men nå kan jeg ikke starte datan i sikkerhetmodus engang så hva er problemet? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 har prøvd nå og formatere men den stopper opp det står bare at den loader Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Har du prøvd og boote med følgende safe modes i Advanced Boot Options (Trykk F8 eller noe i den dur): -Safe Mode with Command Prompt only -Last Good Configuration that worked Du må og sjekke at alle viftene i Pcen begynner å spinne når du skrur på maskinen. Det kan og være lurt og ta ut en og en av RAM brikkene før du skrur på pcen. Hvis du ikke finner ut av det kan du sette i windows CDen og boote fra den, så trykker du "r" for repair windows. Endret 2. mai 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Løste det Bare kobla hardisken i den stasjonære og kjørte combofix så nå er det fiksa Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Merka foresten svarte flekker på kretskortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå