reid91 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hei Er på utkikk etter en cirka 13 tommer multimedia laptop, og heller pdd. mot en Macbook pro. Planen var egentlig å kjøpe en pc med sandy bridge prosessor og hive inn en vertex 3. Så det irriterer meg veldig at mac er så utrolig trege med å få inn en ny prosessor. Normalt sett så kommer jo apple med en ny oppdatering i juni, men pga rykter om designforandringer så er dette noe uklart. Spørsmålet jeg også må stille meg(spør også dere) er om det er vits å vente på denne nye prosessoren og om forskjellen mellom sata-3 og sata-6 med ssd er så stor og om det utgjør noen stor forskjell til mitt bruk(surfing, utorrent, se filmer/serier osv.). Jeg klarer meg sikkert helt fint med dagens Macbook Pro og en vertex 3, men det sies jo at vertexen yter opp imot dobbelt så bra med sata 6. Så er det vits å vente? Er en person som er opptatt av å ha det beste, så er egentlig derfor jeg har dette dilemmaet Takker for svar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vent til Sandy-Bridge. Ikke bare snakk om bedre hastighet men også bedre batteritid. Apple prioriterer datamaskinene sine mindre og mindre, alt er mobil og ipad nå for tiden. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er Sandy Bridge og sata-6 i 2011-Macbookene. 1 Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Det er Sandy Bridge og sata-6 i 2011-Macbookene. På grunn av feil i sandy bridge prosessorene så ble jo det fjernet. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Apple gav ut MacBook Pro med Sandy Bridge 24. februar 2011. Intel sleit i to-tre uker, ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vurderer å kjøpe en MacBook Pro i USA, men lurer på om det da går an å få den med norsk tastatur. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 For å svare på ditt spørsmål SHU. Ja, det er mulig, men norsk tastatur + installasjon ligger på ganske nøyaktig 5500. Ergo taper du stort på å kjøpe i utlandet om du vil bytte tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå