zillia Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Det kan virke som at det er ganske så delt da. Både hva man foretrekker og hva som skiller seg ut. Positivt det må jeg si Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Kan sikkert tipse VG om dette her. Folk har forskjellige preferanser! Lenke til kommentar
zillia Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, hadde ikke trodd noe annet, men visste ikke om det lå noe mer bak hva man foretrekker. Så da ble jeg som sagt litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har aldri påstått at det er unormalt å forelske seg i andre raser, berre at fleirtalet sannsynlegvis vil finne ein eller ei av samme som seg sjølv. Du kan diskutere rase i timevis, i korte trekk er det uansett utsjånadsforskjell på personar over heile verda. Kven ein i utgangspunktet er mest tiltrukket av er individuelt. Nå er det nå slik at kultur som oftest det som styrer valg av partner. Mindre klipper i sjøen når man begge kommer fra samme kultur. Dog mange blander ofte rase og kultur pga begge er et produkt av geografisk seperasjon. @OP Nå tror jeg ikke asiatisk utsende blir diskriminert på sjekke markedet. Om noen raser blir diskriminert ville jeg ikke argumentre mot, side jeg sjøl ikke er spesielt tiltrukket av araber/neger komboen. Men jeg ville gå så lang som å si at asiaktisk utsende om noe blir oftere foretrukekt framfor diskriminert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå