Datasmurf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 I morges leverte jeg endelig bacheloroppgaven min i multimedieteknologi! Det føles så ufattelig godt å være ferdig, nå mangler jeg bare en liten muntlig om bacheloren og så er jeg ferdig på skolen! Håper jeg klarer å finne meg en brukbar jobb i en koselig by til høsten ... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Gratulerer Alltid deilig å få levert større oppgaver Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Jo takk, og absolutt! Håper det blir lenge til jeg må gjøre noe sånt igjen. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Da er det vel master neste da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 He-he, absolutt ikke. Skolen jeg har utdannet meg ved, gjør det vanskelig for meg å ta master noen andre steder uten masse pes og hysteri. Da tar jeg heller en ny bachelor i noe interessant som gjør at jeg kan få meg jobb jeg er utdannet til (i motsetning til dette møkkafaget). Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Gratulerer til deg. Jeg har drøyt to uker til igjen til fristen for min bachelor og det går veldig trått. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Takk for det og føler med deg. Gikk veldig trått hos meg de siste ukene også, men så tok jeg et massivt skippertak noen dager før alt skulle inn og skrev alt ferdig. Føltes usaklig godt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Da har jeg omsider joinet deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Woo! Hvilken karakter fikk du? Jeg ble skuffet over min. Fikk bare D. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg mente bare at jeg hadde levert. Må vel vente et par uker på resultat. Endret 27. mai 2011 av Heatsink Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Ah. I see, I see. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 "En D er jo god som bare det!" Grattis, smurfen - jeg hadde dog forventet at du fikk bedre karakter enn som så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå