ikjell Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har etterhvert fått et litt merkelig problem som jeg ikke helt finner ut av. Når jeg skrur min stasjonære maskin helt av, så vil den ikke skru seg på igjen med Av/på-knappen på kabinettet, med mindre jeg først skrur av og på hovedstrømbryteren på PSU. Etter å ha skrudd av PSU må jeg vente på en høyfrekvent lyd (som indikerer at systemet er "tappet" for strøm?), før jeg skrur på igjen. Da fungerer også Av/på-knappen på kabinettet som den skal. Problemet har kommet delvis. Det begynte med at det kun var noen ganger - nå må jeg gjennom denne prosessen hver gang. Kan det være PSU eller HK som har begynt å fuske? Evt andre komponenter? Ikke et kritisk problem iom at jeg klarer å gå rundt det, men det skal jo ikke være sånn, og jeg frykter at det kan være noe som er i ferd med å ta kvelden fullstendig. Liknende erfaringer og tips mottas med takk Specs: Asus P5K Premium MIST 600W Q6600 4GB Kingston Hyper X RAM (som jeg ikke husker spec på) Intel Gen2 SSD 80GB GTX 460 Lian Li PC7BSCANDV3 Win7 Ultimate 64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå