Gå til innhold

46" - 50" kr 6000-9000- +/-

Anbefalte innlegg

Hei,

skal kjøpe meg ny tv til sommeren, og lurer på om det er noen med peiling her som kan hjelpe meg litt på veien :)

Størrelse må være minimum 46 tommer. Blir sittende ca 2,5 meter fra tven. Prisklasse omkring 6000 til 9-10 000.

Kommer til å bruke tven mest til film og spill på xbox360, og kanskje aller mest fotball (tv2 premier league hd. Tven må ha full hd, og minimum 3 hdmi-innganger. Helst 3,5mm jackplug til anlegg, men det er ikke livsviktig. Har RiksTv.

Har sett litt rundt på nettet, og har i utgangspunktet bestemt meg for LG 47LE750N. (http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-46---47-tom/lg-47le750n/143057.3114/)

Har noen testet denne? Eller har noen noen gode anbefalinger eller motargumenter? Jeg er ingen tvekspert, men en kontrast på 5 000 000:1 må vel være bra? Vil Plasma være bedre enn LedLCD/LCD?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

tven virker helt grei den, finner den vel sikkert billigere andre steder men... størrelses messig burde du tenke deg om før du kjøper noe i den størrelsen, for tv har fysiske mål på 113cm x 70cm uten stativ, og det blir stort når man sitter såpass nært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...