neidustoreinternett Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hei, har et Creative pc høytaler sett, 2 pin`s er brukket av på kontrollkabelen (av/på, volum etc). Har åpnet subwooferen der hvor kabelen skal inn i, og der ligger et kretskort. Så jeg mener det beste er å finne en ny kabel (plugg), da di har castet pluggene i hardplast, så jeg får ikke lodda rundt heller... Så da lurer jeg på, noen som har sett denne typen kabel før? Det var en metall hette rundt, og en stopp tapp. som jeg rev av Endret 2. mai 2011 av neidustoreinternett Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kan være denne: Creative 2.1 pc speakers set T3100 connector pinout Henta fra artikkel om din-9 plugger: Mini-DIN connector Lenke til kommentar
neidustoreinternett Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Helt klart denne her: Kult! Tusen takk for hjelp! Nå skal jeg se om DX eller noe mer lokalt firma kan shippe en kabel, som jeg kutter og lodder på den herpa kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå