Airdoodle Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Som emnetittelen sier; trenger man ex. phil ved studier i utlandet. Har et halvt år uten noen spesielle planer, før jeg skal inn i militæret i januar. Har derfor tenkt tanken på å ta ex phil, dersom jeg vil trenge dette hvis jeg skal studere på universitet. Men så er det ikke sikkert at jeg kommer til å ta bacheloren min i Norge, men reiser til utlandet og studerer. Har de da ex phil på universiteter i utlandet også, eller vil det være bortkastet av meg å ta det på forhånd i Norge? Lenke til kommentar
operg Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Du trenger selvsagt ikke å ta norske fag når du studerer i utlandet. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Så lenge du ikke har planer om å ta bachelor graden din ved et universitet/høyskole i Norge trenger du ikke exphil. Det er en norsk tradisjon som hvis du spør meg burde bli fjernet. Endret 2. mai 2011 av xaco 1 Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Du trenger selvsagt ikke å ta norske fag når du studerer i utlandet. Var ikke klar over at ex. phil kun var et norsk fag Men takk for hjelpen, begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå