XTech Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Heihei..... Jeg vil at dere skal se min nye hjemmeside. Dette er bare den basiske "layout'en", altså uten fungerende linker og slikt... Ser fram imot kritikk....! http://home.halden.net/rpg-gathering Takk... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Forsiden er unødvendig. Hvis du absolutt er nødt til å ha den så la siden åpnes i samme vindu, ikke et nytt et. main, projects og community er veldig vanskelig å lese. Samme gjelder linkene under projects og community. Ellers så synes jeg den var fin. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Grafikken så bra ut. Splash-siden var jo lite nødvendig når den ikke inneholder noe spesifikt. Du bør jobbe litt mer med lesbarheten på linkene i menyen. Ingen orker å lete fram bestefars briller for å lese hva som står i menyen din! Når du først bruker flash, hvorfor ikke gjøre noe mer enn bare en liten firkant? F.eks litt dilldall på linkene i menyen? Logoen så høvelig stilig ut, men det kunne vært litt mer synlig hva som egentlig sto der... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Slik ser siden ut i min kjære Opera 7.11: Kanskje på tide å endre litt? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Få vekk firkanten!!! Greier ikke å konsentrere meg om innholdet i det hele tatt. 70 % av alle Flashsider på nettet er dårlige. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Slik ser siden ut i min kjære Opera 7.11: Kanskje på tide å endre litt? Da har du ikke flash da vettu! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Stilig design jah, men er litt vanskelig å lese det som står i menyene. Spesielt vist du har litt høg oppløsning trur eg det blir nermest umulig å lese Lenke til kommentar
lobster Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 re: Da har du ikke flash da vettu! Ehhh, er ikke dette DITT problem som webdesigner å fikse? Du burde ikke være avhengi av at folk HAR flash for at siden skal se ok ut..... (det er min mening da) Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Vel det er jo mulig å bruke splash siden til å linke til en flash-versjon og en html-versjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå