Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe en "stor bil" til 20-30k, hvilken?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en bil til sommeren og jeg har ikke veldig peiling på bil. Jeg har sett litt på Land Rover og har funnet ut at det virker som om det er mulig å få en ganske grei bil til rundt 20-30k og har også sett litt på caravelle. Setter pris på at det er en ganske stor bil. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil foreslå følgende:

Fortell hva du vil med bilen. Vil du ha stor bil for å være konge på veien, for å pakke med deg en stor familie eller av en annen grunn?

Legg ut noen finn-linker til biler du kunne tenke deg å vurdere, er enklere å mene noe om de.

På broom.no har benny ment noe om ganske mange biler.

Stor bil billig lukter lang km og/eller gammel modell. Begge deler kan gi endel reparasjonsarbeid, noe som kan være greit dersom man har anlegg for å gjøre slikt. Det skjønner jeg det som at du ikke har.

Broom eks:

http://www.tv2underholdning.no/broom/volkswagen/transporter/1991-2003/

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Med ditt budsjett blir det nok dessverre vanskelig å få i pose og sekk.

Skal du ha så stor bil så må du nok regne på deg litt høyere driftskostnader og mekking fra deg selv eller verksted.

Eneste alternativene du har av de store bilene som jeg ser det er Caraveller som du linket til selv, eller gamle Hiace, alt med 250 000km på telleren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Usikker på hvordan Hiace personbiler er, men varebilene er utrolig lette i rompa og sklir fort ut (usikker på om det bakhjuls drift eller ikke)

Just my 2 cents

De eldre er bakhjulsdrift, men fås også med firehjulsdrift.

Igjen så blir utvalget latterlig dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...