Fin Skjorte Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Visstnok muslims tradisjon å få begravelsen unnagjor så fort. Istedenfor å håne Laden å la han ligge noen dager, og dermed muliggjør provikasjon av muslimer så bare gjør det. Men dokumentasjon på hans død må bare komme frem i løpet av kort tid. Ellers ligger det for mye konspirasjonsteorimaterie i dette. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) USA er jo som regel kjappe med å gi ut bevis /end sarcasm Uansett, flotte saker Endret 2. mai 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Litt suspekt at de var så rakse med å dumpe liket på sjøen? Ikke egentlig. Det er muslimsk tradisjon å begrave ganske kjapt etter at en person er død, og amerikanerne vil nok som Jakoozie skriver at han skal bli husket som en terrorist og ikke som en frihetskjemper. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Både Al-Q, USA motstandere og galne mennesker vil ha noe å tjene på ved å konspirere. Når CIA allerede har gitt BinLaden kallenavnet Elvis pga mengden med bogus info og rykter så er de jo i høyeste grad klar over at dette skaper nye historier. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Hehe, indiske aviser levner liten ære for pakistansk innflytelse http://timesofindia.indiatimes.com/world/us/Hiding-bin-Laden-Finger-of-suspicion-at-ISI/articleshow/8141352.cms 1 Lenke til kommentar
H3N Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Litt suspekt at de var så rakse med å dumpe liket på sjøen? Ikke egentlig. Det er muslimsk tradisjon å begrave ganske kjapt etter at en person er død, og amerikanerne vil nok som Jakoozie skriver at han skal bli husket som en terrorist og ikke som en frihetskjemper. Synes likevel det er en litt merkelig avgjørelse.. vil jo gi ny energi til alle konspirasjonsteoriene. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ehhh døøøø ... Han heter / het Osama Bin Laden Så du mener Obama i sin neste tale kommer til å fortelle at de drepte feil Osama? Akkurat. Skikkelig morsomt ikke sant . Vel ? Men kansje. Veldig merkelig måte USA håndterer denne saken på. Ville trodd de var mer proffe og ville unngå all usakelig og usmakelig ting i media ved å fremlegge hele sannheten. Men sannheten er kansje ikke den Amrikanerne liker??? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Litt suspekt at de var så rakse med å dumpe liket på sjøen? Ikke egentlig. Det er muslimsk tradisjon å begrave ganske kjapt etter at en person er død, og amerikanerne vil nok som Jakoozie skriver at han skal bli husket som en terrorist og ikke som en frihetskjemper. Synes likevel det er en litt merkelig avgjørelse.. vil jo gi ny energi til alle konspirasjonsteoriene. Når man skal vurdere hvorvidt man skal gi brensel til konspirasjonsteoretikere og hvorvidt man skal gi brensel til fanatikere rundt om i den muslimske verden så er det klart at da får man heller kose seg med konspirasjoner. Bin Laden er en kultfigur og dess mindre hans followers får å forholde seg til (f.eks liket eller en grav) dess bedre er det for å svekke den figuren. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Så får vi bare håpe at truslene som Al Qaeda har kommet med bare er tomme ord Ellers så er det greit at han ble drept. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 bøhøhø ikke enda en sak som skaper en million konspirasjonsteorier. Jeg er lei av å høre på. Og i dette tilfellet, hvem bryr seg egentlig? Fyren er garantert dau, ellers ville han laget en video og ydmyket USA til de grader. USA ville ikke tort å forfalske denne døden fordi det er altfor stor fallhøyde, som nevnt tidligere. Om han har vært død lenge og de ventet med å kunngjøre døden hans av politiske årsaker kan godt hende, men rent valgmessig er dette uansett et utrolig dårlig tidspunkt å gjøre det på. Hukommelsen til den amerikanske velger er altfor kort. Bush senior var på meningsmålingene den mest populære presidenten på lenge etter sine aksjoner i gulf-krigen og tapte valget året etter, så tror nok ikke det er saken heller. Den eneste grunnen til å gjøre noe slikt måtte isåfall være for å få fokus bort fra hele greia med Donald Trump, men det ville heller ikke utgjort den store forskjellen om det var mulig å vente til rett før valget, en såkalt "october-surprise". Lenke til kommentar
H3N Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Når man skal vurdere hvorvidt man skal gi brensel til konspirasjonsteoretikere og hvorvidt man skal gi brensel til fanatikere rundt om i den muslimske verden så er det klart at da får man heller kose seg med konspirasjoner. Bin Laden er en kultfigur og dess mindre hans followers får å forholde seg til (f.eks liket eller en grav) dess bedre er det for å svekke den figuren. Kanskje du har rett, men synes de kunne ventet til det var litt mer oversiktlig. Til etter de har fått en sikker DNA test for eksempel. Uansett godt å bli kvitt han. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Skudsikker vest stopper ikke mye annet en pistolskudd. Spesialsoldatene har sikkert en variant av M416 med skarp amunisjon. Holder ikke med kevlar da vettu. *epic bilde* Er det for real!? I så fall, epic! Var også ganske nærme på våpen de brukte Endret 2. mai 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Fremdeles ingen som har postet originalbildet som har blitt shoppet til "døde Osama" ser jeg. NSFW Endret 2. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10093130 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det baller på seg. I følge ulike norske media er: - Veveprøver er sendt til DNA-analyse. Noen media hevder også at analysen er ferdig, sammenlignet og verifisert. Dette har jeg ingen som helst greie på (i likhet med så mye), men jeg leste et intervju med to norske rettspatologer for en stund siden. De sa om jeg ikke husker feil at "live" DNA-testing slik man ser det på CSI ikke var teknisk mulig ennå. I så fall er det nok ikke noe de hadde klart i morges... Geir Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Der var Obama ferdig. Var vel som forventet egentlig. var som forventet? hva mener du...tokk jo tross alt 10 år... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fremdeles ingen som har postet originalbildet som har blitt shoppet til "døde Osama" ser jeg. Damn bro, sett på epic rød teksts som sier at inholdet er damn nasty! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fremdeles ingen som har postet originalbildet som har blitt shoppet til "døde Osama" ser jeg. Damn bro, sett på epic rød teksts som sier at inholdet er damn nasty! Ser ut som om soldatene har hatt en omgang med trynet før de knipset bildet. Realisme takk? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg skriver om originalbildet av døde Osama, samt har spoiler. Burde ringe en bjelle da, men kan redigere det. 3 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Dette har jeg ingen som helst greie på (i likhet med så mye), men jeg leste et intervju med to norske rettspatologer for en stund siden. De sa om jeg ikke husker feil at "live" DNA-testing slik man ser det på CSI ikke var teknisk mulig ennå. I så fall er det nok ikke noe de hadde klart i morges... Det er sant. Såvidt jeg vet tar det en god del timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå