Hyd Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Er jobben gjort for USA nå, vil de trekke seg ut i all hast nå mon tro? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Osama Bin Laden skulle ikke brukt den ekte adressen sin hos PlayStation Network. Åh, dagens! Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Obamas neste tale begynner kansje med : Hello my fellow citicents. As you might know a common name in The USA is Bill, in the Arab wourld Osama is a common name, and they all look the same ... etc etc . blabla bla. Og dette har hva å gjøre med Bin Ladens død? Ehhh døøøø ... Han heter / het Osama Bin Laden Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hvordan ble osama bin laden drept? Har noen forslag på våpen som han ikke klarte å motstå? AK75? Regner med han gjorde stor motstand han kunne. Men desverre var han i få tall. På bildet over skulle man nesten tro han fikk et skudd med dynamitt, rett i øyet? Selv forstår jeg ikke hvorfor man skulle lage et falsk bilde? Endret 2. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ehhh døøøø ... Han heter / het Osama Bin Laden Så du mener Obama i sin neste tale kommer til å fortelle at de drepte feil Osama? 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 På bildet over skulle man nesten tro han fikk et skudd med dynamitt, rett i øyet? Selv forstår jeg ikke hvorfor man skulle lage et falsk bilde? Konspirasjoner. Folk vil bli kjent for å ha oppdaget ting først, og da tyr de til skitne trisk og/eller absurd tankegang. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hvordan ble osama bin laden drept? Har noen forslag på våpen som kan ikke klarte å motstå? AK75? Regner med han gjorde stor motstand han kunne. Men desverre var han i få tall. På bildet over skulle man nesten tro han fikk et skudd med dynamitt, rett i øyet? Selv forstår jeg ikke hvorfor man skulle lage et falsk bilde? Dessverre i fåtall?` Våpen han ikke klarte å motstå? Hva mener du? Hva som drepte ham? Det er vel lite trolig at AK75 AK47 / AK74 drepte bin Laden da dette ikke blir brukt av den amerikanske regjering. Det bildet er manipulert. Man trenger ikke være rakettforsker for å se det. Endret 2. mai 2011 av Friksjon 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Navy seales ftw Sikkert hyggelig for alle ofre for terrorangrep 9/11 at Bin laden nå er død. men terror vil fortsatt prege vår liv framover. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Det er vel lite trolig at AK75 AK47 / AK74 drepte bin Laden da dette ikke blir brukt av den amerikanske regjering. Hva med Machine Gun, 5.56 mm, M249 Eller en MATADOR (Man-portable Anti-Tank Anti-DOoR) Begge deler hadde nok gjort jobben rask og effektivt? Endret 2. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvilken betydning har det, og hvorfor spør du om det? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg venter meg ny verdenskrig som hevnaksjon om en ukes tid. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mon tro om han faktisk får alle de jomfru-damene han sine da. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hvilken betydning har det, og hvorfor spør du om det? Osama bin laden har vel klart å gjemme seg i 10 år. Det ville vært litt rart hvis man da ikke overlevde et pistol angrep. Jeg tror han hadde på seg skudd sikker vest, men alikevell var det ikke nok? Han skulle nok brukt (Nanosuits) så kanskje bedre en skudsikker vest? Endret 2. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Det er vel lite trolig at AK75 AK47 / AK74 drepte bin Laden da dette ikke blir brukt av den amerikanske regjering. Hva med Machine Gun, 5.56 mm, M249 Eller en MATADOR (Man-portable Anti-Tank Anti-DOoR) Begge deler hadde nok gjort jobben rask og effektivt? Hva mener du? Har du begynt med konspirasjonsteorier allerede? Jeg vil trolig mene at en rifle av typen M4 drepte bin Laden, da det er denne som blir mest brukt av amerikanere i krigføring samt. Spec ops. Med mindre han ble tatt ut av ett langdistansevåpen, noe jeg tror er mindre sannsynlig da det allerede var skuddveksling mellom begge partene. Edit: Skuddsikker vest hjelper ikke om du blir skutt i hodet.... Endret 2. mai 2011 av Friksjon 2 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Topptrente elitesoldater mot et par karer i et hus som ikke forventet å bli angrepet. Har nok lite å si hvilke våpen som var involvert. Bare så vi kan slutte å diskutere akkurat DET. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hva med Machine Gun, 5.56 mm, M249 Eller en MATADOR (Man-portable Anti-Tank Anti-DOoR) Begge deler hadde nok gjort jobben rask og effektivt? De bruker stealth og sniking til sin fordel, ikke å gå inn med "Rambo-style" og plaffe 700 kuler på alt som beveger seg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 BBC meldte om at soldatene kom ansikt til ansikt med Osama og krevde at han overgav seg, noe han (sjokkerende nok) nektet. Deretter skjøt de mot hodet hans, det er visst SOP for seals i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvilken betydning har det, og hvorfor spør du om det? Osama bin laden har vel klart å gjemme seg i 10 år. Det ville vært litt rart hvis man da ikke overlevde et pistol angrep. Jeg tror han hadde på seg skudd sikker vest, men alikevell hold ikke det? 1. bin Laden var bare et menneske, han tålte ikke mer enn andre. Grunnen til at han ikke har dødd før er jo fordi han har gjemt seg så godt, ikke fordi han er udødelig. 2. Man har ikke skuddsikker vest på hodet. Uansett tror jeg ikke han har gått rundt i rustning i 10 år i fare for å bli skutt. 1 Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 To Osama bin Laden, unofficial world champion of hide and seek. 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Skudsikker vest stopper ikke mye annet en pistolskudd. Spesialsoldatene har sikkert en variant av M416 med skarp amunisjon. Holder ikke med kevlar da vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå