Gå til innhold

Osama Bin Laden er død

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle datteren gitt et feil bilde av hva som skjedde?

Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt.

Hvorfor skulle datteren gitt et feil bilde? For å få amerikanerne til å virke mest mulig grusomme selvsagt.

Hun sier de fanget ham, og deretter avrettet ham. Det er ikke det amerikanerne sier.

åja åja,, jaja samme formeg hvor "grusomme" USA har verdt for meg kunne de partert hele fyren på live tv... når et menneske gjør noe som han har gjort fortjener de ikke bedre

Men det er helt greit at USA gjør akkurat det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det forresten vanlig prosedyre å skyte folk i ansiktet??

trodde de pleide å sikte i bryst/mage regionen disse proffe soldatene.

Og hva slags ammunisjon bruker de om halve holdet til mannen ble blåst av??

Var det kanskje derfor de måtte kvitte seg med liket???

Fordi en obduksjon ville avdekke at de regelrett henrettet mannen mens han satt på kne foran dem??

Om det da var han, jeg er fortsatt i skeptisk båsen ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi en obduksjon ville avdekke at de regelrett henrettet mannen mens han satt på kne foran dem??

Det er vanlig prosedyre å forsikre seg om at en fiende er drept, særlig med tanke på egensikring og for å kunne dekke sektor. To skudd i brystet og ett i hodet er vanlig nærstridsdrill. Vanlig pistolammunisjon (9mm, .45 eller større) blåser fort av halve hodet. Særlig på slike holdt som nærstrid innebærer.

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke hvorfor vi skal være så skeptiske til metoder osv... det å bli skutt i hode er jo mye raskere enn å bli skutt i brystet eller andre steder...... jeg ser liksom ikke poenget med at det er så farlig.

det amerikanske soldatene fikk orderen shoot on sight og de gjorde det ferdig med det.....

Lenke til kommentar

Ha ha ha drit bra. Særlig han gangsteren som gir fingern rundt 0:38..''

De brukte antageligvis 45 ammo skutt ut av kortløpet, trolig m4. Hadde de brukt .50 Beowulf så hadde nok ikke BL hadde noe hode igjen, men de har mange valgmuligheter. Siden de landa utenfor huset og måtte dekke vinduer og innganger er det troverdig at det var en blanding. Oppdraget bestemmer målvalg, målet avgjør våpenvalg, våpenvalg avgjør fremgangsmåte eller noe sånt noe..

Og dere som krever bilder:

1. dere har aldri skutt noen i hodet så dere vet ikke hva dere ber om

2. hadde dere sett bildet hadde det virka fake, rett og slett fordi sånt aldri blir "riktig" når du ser det i virkeligheten, tro meg. (nei jeg har ikke sett foto av Bin Laden, men har sett mye annet med egne øyne og mye av det ville jeg vært spart for)

Lenke til kommentar

Og dere som krever bilder:

1. dere har aldri skutt noen i hodet så dere vet ikke hva dere ber om

2. hadde dere sett bildet hadde det virka fake, rett og slett fordi sånt aldri blir "riktig" når du ser det i virkeligheten, tro meg. (nei jeg har ikke sett foto av Bin Laden, men har sett mye annet med egne øyne og mye av det ville jeg vært spart for)

Helt enig. Jeg har sett noen slike bilder(tilfeldig, venner har vist og slikt), fyfaen. Jeg vil nesten ikke se noen slike bilder etter et par jeg har sett. Ser rett og slett helt jævlig ut, du tror det ikke når du ser det.

Endret av Medlem-205774
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...