Tåkefyrste Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Tomme trusler fra religiøse galinger. Fantastiske nyheter med Osama, ENDELIG sier jeg bare. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Osama Bin Halvorsen, unnskyld, Laden, er død! HALLELUJAAA! IN YOUR FACE, TERRORIST-AVSKUM! *POW* #WINNING 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Det er vel relativt positivt at de endelig fikk has på ham. Men, når de sier at han er ansvarlig for tusener av døde amerikanere, så tenker jeg på de millionene som har lidd konsekvensene av amerikanskledede kriger de siste ti årene. Bin Laden var ingen god mann, men det hadde vært mer signifikant, og lettere å bare se positivt på det, hvis dette skjedde før vi satte igang noe som var mange ganger verre enn det vi påstod at dette startet med. Hjelper dette oss med å avslutte krigene i Afghanistan og Irak? Endret 2. mai 2011 av KarlRoger 3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg er glad for at de har tatt han, men jeg klarer ikke helt å bry meg. Det har absolutt ingenting å si iforholdtil terrorisme og terrorisme er ikke et spesielt stort problem uansett. 1 Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Må si det er merkelig å høre at han er drept. Jeg vokste opp med å høre at Osama Bin Laden var slemmingen over alle slemminger, og har i grunnen bare ventet på dette. Men nå føles det litt som om min "arch enemy" er død D: Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kanskje de har planer om å stille han ut på museum! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Sier meg enig med Cellon. Hvem skal være superslemmingen fremover nå? Verden føles litt tommere ut. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Obama skal stoppe ham ut og ha han på The Oval Office Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det som er bra er at de har en "Hit Liste" for hver kategori av "Bad Guys" de vil ha tatt av dage. Most wanted TERRORIST = http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists Most wanted fugitives : http://www.fbi.gov/wanted/topten Han her ruler : Most wanted Unknown bank robber Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Endelig! Gratulerer så mye med seieren USA. Nå som demokrati spirer i midtøsten tror jeg dette var et smart trekk og utføre. En mer politisk måte og handle i krigen fremover burde vi håpe på nå. Fuck yeah! 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Blir vel neppe den helt store forskjellen i verdensbildet etter dette. Mannen har ikke hatt noen reell makt på lang tid og symbolverdien han har hatt blir neppe mindre etter dette. Men for all del, godt å få knertet fyren selv om det skulle ta nesten 10 år med ubegrensede ressurser. Ikke det jeg forbinder med effektivitet akkurat. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Liten faktisk virkning på verden at han ble tatt ut, men for en nyhet allikevel Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det som er bra er at de har en "Hit Liste" for hver kategori av "Bad Guys" de vil ha tatt av dage. Most wanted TERRORIST = http://www.fbi.gov/w...nted_terrorists Most wanted fugitives : http://www.fbi.gov/wanted/topten Han her ruler : Most wanted Unknown bank robber *bilde* OT: nåja synes nå denne var god å jeg: HAN BRUKER LINUX!!! Back to topic: som folk sier så tror jeg ikke det har den store forskjellen at bin laden er død. og er nok unødvendig mange som har dødd/lidd for at denne mannen skulle dø Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Sier meg enig med Cellon. Hvem skal være superslemmingen fremover nå? Verden føles litt tommere ut. Ernst Stavros Blofeld såklart! Who else? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Sier meg enig med Cellon. Hvem skal være superslemmingen fremover nå? Det er ÉN soleklar kandidat som skiller seg ut: Kristin Halvorsen! Hun hater jo USA mer enn alle andre. Endret 2. mai 2011 av Ideal 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jens Stoltenberg og Erna Solberg deler førsteplassen blant våre politikere, når det gjelder fiendtlige holdninger. 4 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 lukter usa svindel lang vei, drept i går å dumpet i havet i dag, tvilsomme greier 1 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Tipper dette stopper kjeften på Donald Trump en stund 4 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mon tro hvor mange konspirasjonsteorier som kommer til å dukke opp de neste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå