Gå til innhold

LG vs. HTC vs. Samsung

Mobilvalg  

3 stemmer

1. 1. Hvilken bør jeg velge?

• LG P990 Optimus 2X
      0
    • HTC Incredible S
    • Samsung Nexus S
      0
    • En annen (skriv gjerne hvilken og hvorfor i kommentarfeltet)

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å bytte ut den gamle og kjøpe en touch telefon..

Derfor lurer jeg på hvilken mobil jeg bør gå for.

Skjerm: > 3.2"

Pris: Ca. 4000

Android: 2.3

LG'en kan man oppgradere til Android 2.3, hvordan?

Hvis noen har noen gode tips el har erfaringer fra noen av disse hadde det vært strålende!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De spesielt store mobilene som er på dørtrammen i dag er i hvertfall Samsung Galaxy S2 og HTC Sensation. De er virkelig verdt en ekstra kikk.

Førstnevnte er ventet om få dager, mens sistnevnte er ventet om en måneds tid i Norge. Og vil være så nærme man kommer uttrykket "next generation" på grunn av et lite skille. For mens de fleste av nevnte mobiler, så vil disse to gjøre et aldri så lite sprang rent teknologisk. Forvent priser over 4000kr vel og merke. Samsungen er allerede prissatt under 4500kr, mens jeg personlig sett tipper HTCen blir en 4-500kr dyrere.

Bla. Kan de friste med langt kraftigere CPU og GPU-del, default Android 2.3, Blåtann Versjon 3, forbedret UI og svært gode skjermer. (samt rettet opp i visse feil fra forgjengerene)

Tester ute på nettet hyller dem, og det er foreløpig lite som tyder på at de vil skuffe. :thumbup:

Den teknologisk beste av de fire du har nevnt er vel LG'en, selv om den har hatt visse problemer i ettertid. HTC'en er nok en flott mobil men ikke så mye spennende eller nytt å se. Og er fin blanding mellom den svært populære HTC Desire og storebroren HTC Desire HD størrelsemessig.

Edit: Rent personlig så blir det en Samsung Galaxy S2 på meg. Av den enkle grunn at den ser ut til å være såpass bra, og rett rundt hjørnet. HTC sensation har jeg ikke tid å vente på, enkelt og greit, og forskjellen er ikke så stor sett totalsett. Er personlig ingen stor Samsung tilhenger, pga dårlige erfaringer, men tror for første gang jeg skal satse på deres nyeste monster. :) Virker som de har fått til det meste. :dribble:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Takk for tipset!

Tror jeg havner opp med Samsung I9100 Galaxy S II selv.. Ser på MPX at de selger den for 5400, litt stiv pris, men det overlever jeg nok :)

Eneste negative jeg har hørt om den er at den er i plast, men tror ikke det vil være noe stort problem!

Edit: Fant den til 4300 på CDON :)

Endret av stpl90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...