biljakt Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kan jeg få tilbakemelding på denne logoen? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Syns den var stilig jeg men om jeg skal være veldig kritisk så kan jeg si at den kanskje hadde tatt seg bedre ut om den var bitte litt lysere,, (?) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ville ha kutta ut skyggene og fått fram W'en litt bedre. Ellers er den grei selv om den muligens virker litt "tung" i formen for en logo å være. Lenke til kommentar
VD Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Synes at den var dritkul jeg men... konstruktivt: litt lysere på det mørkeste og mørkere på det lyseste kansje? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 For fancy Spørs hva den skal brukes til, gjør det ikke? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Den er litt mørk, spesielt på selve logoen over teksten. Ser jo knapt W.. Litt lysere og deet hadde vært en bra logo. Men den er god den Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 For fancy Spørs hva den skal brukes til, gjør det ikke? Selvfølgelig, men når TS ikke tar det opp så tar jeg det heller ikke opp i min vurdering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå