Gunfreak Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Min PS3 er kobbelt til en HD reciver, noe som gjør at når et spille har DD skal de vises på displayer på reciveren, når jeg ser filmer, med BD spilleren min får jeg på DTS DD DD HD DTS HD osv. Når jeg ser filmer på PS3 får jeg ikke opp noe slikt, jeg har prøvd å justere både reciver og PS3, jeg har bedt ps3 sende HDMI signaler til reciveren, så det burde kommer riktig lyd ut av høytalerne, men tror ikke det gjør det, når jeg spiller eller ser film gjennom ps3, får jeg bare på Game, jeg kan justere game så jeg får mer dypere lyd eller mer konsert hall lyd, men får ikke ps3en til å sende riktig signal til reciveren. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Du må aktivere bitstream på din playstation, det forutsetter også at du har slim versjonen da den gamle ikke støtter bitstreaming. Skulle du ha den gamle så er det ingen fare, det er fortsatt samme lydsignal men du vil ikke få opp formatet i displayet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Hvor aktiverer jeg bitsteam hen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå