Zeph Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er mykje på reis her og der, noko som gjer tilgang til treningssenter heller labert. Er heller ikkje så gira på treningssenter. Skulle gjerne bygd litt muskler, hovudsakleg mage og overkropp. Har fått med meg at det er lurt å trene heile kroppen til ein viss grad, så det er for så vidt greit. Kosthald og alt det der skal eg klare lese meg til sjølv. Har aldri trent styrke før. Det er neppe optimalt, men treningssenter er ikkje eit alternativ for tida, så eg tenker det er betre å gjere noko i det heile tatt enn ingenting. Blir kanskje senter seinare om eg får interessen og forholdene ligg betre til rette. Er mest interessert i å få muskler, ikkje så mykje styrke. Manualer og eventuelt stang kan være aktuelt. Noko ein kan ha på hytta til dømes. Høyrest dette dødfødt ut, eller er det noko å hente? Finnes det ferdigprogram eg kan prøve meg på? Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Armhevinger, myo-reps Pullups, autoregulering - eller myo-reps om du er en jævel på disse. Spretthopp med stjerneformasjon i topposisjon, myo reps Sprinter, HIIT stil, eller myo-reps stil. Myrevolution.no, så finner du ut hva myo reps og autoregulering er. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Armhevingar - Bør gå greit. Pullups - Elendig på sånt, men forstår det er god trening. Bør eg ta chin-ups eller pull-ups? Spretthopp - Har prøvd å finne ein beskrivelse av denne øvelsen utan resultat. Sprinter - Antar det er snakk om å sprinte (springe fort). Mykje lesestoff på myrevolution, sto blant anna at myo-reps ikkje var lurt for nybyrjarar. Stemmer det, eller er det berre å kjøre på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå