Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) hei, noen som vet når de 3 store har pressekonferansen på e3 i år? fant ut at ms har mandag 6 juni kl 18/1900 Endret 1. mai 2011 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) MS: 6. juni 18:00 EA: 6. juni 21:30 Ubisoft: 6. juni 23:30 Sony: 7. juni 02:00 Nintendo: 7. juni 18:00 Tidene er omgjort til norsk tid. Ser ut som Nintendo har vært de uheldige i år. Men men, det er bare å starte med Microsoft og så sette av resten av den kvelden Tror egentlig jeg gleder meg mest til å se hva slags galskap Ubisoft finner på i år =D Endret 1. mai 2011 av Ares_InnleggNO Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 TES V: Skyrim, Mass Effect 3, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Nintendo sin nye konsoll og dens kontroller, slippliste og nye spill som kommer til 3DS, Sony sin nye håndholdte konsoll og mye mer. Årets E3 blir helt rå tror jeg Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg nå. Ut fra det jeg har hørt så langt virker det som om dette kan bli den beste messen på leng. Bare litt over en måned igjen nå! Microsoft, Hypenivå: 7/10 Codename Kingdoms, Summer of Arcade og forhåpentligvis noe fra 343 Industries. Jeg er også spent på hvordan den neste bølgen med Kinect-spill ser ut. Totalt sett er jeg dog ikke så hypet for denne konferansen. Sony, Hypenivå: 9/10 Nå vet vi allerede at NGP kommer i løpet av 2011 eller 2012, men det er fortsatt mye vi ikke vet om dingsen. Hvor mye vil den koste? Hvordan ser lanseringsspillene ut? Nøyaktig når vil den bli lansert? Nintendo, Hypenivå: 10/10 3DS har allerede blitt lansert, men jeg føler ikke at den har kommet skikkelig igang ennå. Gleder meg til å høre mer om Super Mario, Mario Kart, Kid Icarus og de andre kommende storspillene. Nintendo 6 blir imidlertid det store høydepunktet for min del. En helt ny konsoll med helt nye spill? MS og Sony må gjøre mye for å toppe en slik annonsering. Tredjepartselskap, Hypenivå: 9/10 Bioshock Infinite, Mass Effect 3, Skyrim, Resident Evil Revelations, Saints Row The Third. Av nye annonseringer håper jeg på noe fra Rockstar(Agent? GTA5?) og Bungie. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Gleder meg seg veldig mye til E3 nå disse kommende ukene. Blir masse festlige ting som skal skje der: Kan følge med Leflus sitt oppsett og se fram på min hype: Sony hype 9/10: Jeg bare vente og gleder meg spent å se om Kevin Butler kommer frem og mobber å tulle litt om PSN downtimen og selv fyrer opp med Uncharted 3 gameplay som vises på fulle hestekrefter i PS3en. Samt NGP blir vist med et lanseringsvindu til 2012 med rekke storspill i sikte. Bare jeg får gameplay fra Resistance 3, lanseringsdato for The Last Guardian og UC3 er framme så er det mer en nok til 9/10 i hypebarometeret Microsoft hype 6/10: Selv jeg er eier av Kinect og vil se hva framtiden den vil gi meg så vil jeg ha mere 1 party eksklusiver som er store. Når de skal vise Gears 3 "igjen" så er det ikke nok da betaen er igang. Forza 4 blir nok vist frem samt en liten teaser til fra Codenavnspillet. Vil helst ikke ha noe som helst annonseringen av DLCer, er ikke det store hype jeg går etter. Jeg vil helst ha minst 5 eksklusive storspill som skal komme til 360en og dundre opp med fabelaktig grafikk, en ny type grafikk man ikke har sett før. Nintendo hype 10/10: Er så gal av å vente på av det vi kan få med en ny Nintendo (Project Cafe) som kodenavnet er. En haug med titler til den. Og pluss 3DS som er ute på markedet. Super Mario 3D spillbart og vist frem på E3 er faen nok til det blir 10/10. Å si når Legend Of Zelda Skyward Sword kommer ut, vise gromtitler til 3DS som Mario Kart, Super Paper Mario osv. Men for å føre det ekstra så skal de sikkert vise masse fra Project Cafe. Kan jeg håpe på et nytt Zelda til den også? Ny måte å spille på nok engang? Ja takk det vil jeg gjerne se. Skal også se masse fra dem andre da jeg har en PC som vil også ha mat!! Jeg er ihvertfall klar for årets E3 og damn dette blir storartet for meg! Endret 2. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sier meg enig i at jeg ikke er på langt nær like hypet til MS som de to andre. Synes egentlig de har merkelig lite spennende, eksklusive spill å by på framover, men kanskje de har noe stort på gang? En bitteliten sjanse for Xbox 3-annonsering vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå