Yoshii Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vil du ha det dirty, vilt, og godt, (pm for nermere beskrivelse) så er Yoshii å kompanjongen(vicky) blitt ganske flinke til nå, men hvis det blir for "vilt" for deg det her, så er jeg (vi) nok ikke noe for deg. Orgasme garanti. MVH Yoshii. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Tør jeg foreslå Prostitusjonstråden? Endret 5. mai 2011 av Absolut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Jeg har en god følelse på at jeg har rett. Selvom jeg ikke har prøvd. Hvilken selvom? Selvom er magen på en sel Endret 6. mai 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Forum funker jo sikkert for noen. Og sjekkesteder funker for noen. Jeg må bare finne ut hva som funker for meg. Jeg prøver alt snart. Forum er veldig fruktbart. Kjæresten min fant meg her for to år siden. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg har en god følelse på at jeg har rett. Selvom jeg ikke har prøvd. Hvilken selvom? Selvom er magen på en sel Kanskje jeg har en sel? Var ikke det som var poenget uansett. Forum funker jo sikkert for noen. Og sjekkesteder funker for noen. Jeg må bare finne ut hva som funker for meg. Jeg prøver alt snart. Forum er veldig fruktbart. Kjæresten min fant meg her for to år siden. Så koselig da. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Og det skjedde igjen i dag forresten! Men nå våknet jeg litt før, og kunne sette litt mer pris på den! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg hadde for en liten stund tilbake en drøm hvor jeg hadde sex, og det endte med at jeg våknet av en orgasme. Min første søvnorgasme. Tenkte at det var jo noe å oppleve og. Men så hadde jeg en drøm til i natt. Samme dealen. Hadde deilig sex i drømmen, med en fyr jeg aldri hadde møtt. Og jeg tror jeg begynner å skjønne hva greia er. I need to get laid! Wow, lucky, av en eller annen grunn takker jeg alltid nei til sex i drømmer og er litt forbauset over meg selv når jeg våkner, og litt sinna.. Hvorfor er det så utrolig vanskelig for ei jente å finne seg en ålreit fyr å ha sex med!? Ehm, har du sett? Selv om du er jente betyr det ikke at guttene skal finne deg, er du ute etter en ålreit fyr må du se. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Forum funker jo sikkert for noen. Og sjekkesteder funker for noen. Jeg må bare finne ut hva som funker for meg. Jeg prøver alt snart. Forum er veldig fruktbart. Kjæresten min fant meg her for to år siden. Haha, stilig! Lenke til kommentar
zillia Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg hadde for en liten stund tilbake en drøm hvor jeg hadde sex, og det endte med at jeg våknet av en orgasme. Min første søvnorgasme. Tenkte at det var jo noe å oppleve og. Men så hadde jeg en drøm til i natt. Samme dealen. Hadde deilig sex i drømmen, med en fyr jeg aldri hadde møtt. Og jeg tror jeg begynner å skjønne hva greia er. I need to get laid! Wow, lucky, av en eller annen grunn takker jeg alltid nei til sex i drømmer og er litt forbauset over meg selv når jeg våkner, og litt sinna.. Du har bare ikke blitt desperat nok enda. Hvorfor er det så utrolig vanskelig for ei jente å finne seg en ålreit fyr å ha sex med!? Ehm, har du sett? Selv om du er jente betyr det ikke at guttene skal finne deg, er du ute etter en ålreit fyr må du se. Har sett jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg