Charmed Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 De er vel redde for å bli gjenkjent. i do not care. Hva med en hjelpende hånd, alltid tigjengelig :-) Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 en hånd har jeg da alltids selv. Ellers takk. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Jo, har da to, men trenger bare en. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg liker denne. Singel Pen Mentalt stabil Velg to... Jeg gikk for singel og pen en gang - og endte opp med en kaninkoker. Ikke noe særlig. 16-25 er nok for ungt. Jeg liker de litt eldre enn meg selv. 25 kunne ha gått til nød. Nesten en liten kontaktannonnse. "Singel jente søker mann. Må ha lyst på sex og se bra ut. Gjerne like natur og trening." hahaha Nei, uff. ikke sjekke opp på diskusjonsforum. Hei. Kunne vært meg (riktig alder osv), synd jeg ikke liker natur og drifting langs elver og fjelltopper. Lenke til kommentar
Charmed Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 en hånd har jeg da alltids selv. Ellers takk. Og der har du verdens beste venn frem til du finner noen med samme preferanser som deg. Er det bare 1ns du er ute etter kan ikke det være det vanskeligst vist du ikke lang ute i hutta heit. (fest og morro mange plasse i hele Mai :-) ) Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 kaninkoker? bokstavelig talt? en hånd har jeg da alltids selv. Ellers takk. Og der har du verdens beste venn frem til du finner noen med samme preferanser som deg. Er det bare 1ns du er ute etter kan ikke det være det vanskeligst vist du ikke lang ute i hutta heit. (fest og morro mange plasse i hele Mai :-) ) er ikke helt med på one nights gitt. Derav min frustrasjon. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Alderen på forumer varierer nok veldig, er da endel over 30 her også. Prata med kjæresten min første gang på dette forumet og må si at det er vesentlig bedre å komme i prat på noen på et forum enn på et sjekkested hvor folk gjør seg til for å få seg noe. Her kan du f.eks sjekke hvem du synes skriver interessante innlegg. Utseende kan du finne ut av etterpå, hvis google ikke gir deg noen bildetreff. Postet av anonym: f2c8caeee5ba0457c66b178cb2dbab26 Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Forum funker jo sikkert for noen. Og sjekkesteder funker for noen. Jeg må bare finne ut hva som funker for meg. Jeg prøver alt snart. :!: Lenke til kommentar
Charmed Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 kaninkoker? bokstavelig talt? en hånd har jeg da alltids selv. Ellers takk. Og der har du verdens beste venn frem til du finner noen med samme preferanser som deg. Er det bare 1ns du er ute etter kan ikke det være det vanskeligst vist du ikke lang ute i hutta heit. (fest og morro mange plasse i hele Mai :-) ) er ikke helt med på one nights gitt. Derav min frustrasjon. Ok skjønner, det var dette med den riktige følelsen. you want to get laid but not with anybody. tricky that one Inn til overnevnte er på plass så er det bare to ting som kan hjelpe deg. Det ene har jeg nevnt og det andre har du kanskje hjemme i skuffen. I rest my case. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, er ett mindre dilemma kan du si. Er ikke noe i skuffen min gitt. Har ikke helt gleden av slikt. Utrolig nok. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 kaninkoker? bokstavelig talt? Ja, , eller eventuelt borderline - vet ikke hva man skal kalle sånne folk. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Mentalt ustabil med andre ord.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) video, zillia? Neida, men du kan jo starte en ny Secret Santa. Secret Sexsanta. Alle sender et hjemmelag sexklipp til en random på forumet. Jeg blir ikke med, da 90% her inne er gutter, men det er jo desto bedre for deg Edit: leif Endret 2. mai 2011 av eveant Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 video, zillia? Neida, men du kan jo starte en ny Secret Santa. Secret Sexsanta. Alle sender et hjemmelag sexklipp til en random på forumet. Jeg blir ikke med, da 90% her inne er gutter, men det er jo desto bedre for deg Edit: leif Jeg er seriøst med på secret sexanta! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Vi får be Latias starte en tråd, han gjør jo hva som helst for post-count Endret 2. mai 2011 av eveant Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg hadde for en liten stund tilbake en drøm hvor jeg hadde sex, og det endte med at jeg våknet av en orgasme. Min første søvnorgasme. Tenkte at det var jo noe å oppleve og. Men så hadde jeg en drøm til i natt. Samme dealen. Hadde deilig sex i drømmen, med en fyr jeg aldri hadde møtt. Og jeg tror jeg begynner å skjønne hva greia er. I need to get laid! Hvorfor er det så utrolig vanskelig for ei jente å finne seg en ålreit fyr å ha sex med!? Haha, det er jo ikke vanskelig Jeg hadde for en liten stund tilbake en drøm hvor jeg hadde sex, og det endte med at jeg våknet av en orgasme. Min første søvnorgasme. Tenkte at det var jo noe å oppleve og. Men så hadde jeg en drøm til i natt. Samme dealen. Hadde deilig sex i drømmen, med en fyr jeg aldri hadde møtt. Og jeg tror jeg begynner å skjønne hva greia er. I need to get laid! Hvorfor er det så utrolig vanskelig for ei jente å finne seg en ålreit fyr å ha sex med!? Haha, det er jo ikke vanskelig Lenke til kommentar
zillia Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Vel, tror ikke den videofilm-idèen hadde funket så bra gitt. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har en god følelse på at jeg har rett. Selvom jeg ikke har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg