Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i drømmeland..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde for en liten stund tilbake en drøm hvor jeg hadde sex, og det endte med at jeg våknet av en orgasme. Min første søvnorgasme. :blush: Tenkte at det var jo noe å oppleve og. Men så hadde jeg en drøm til i natt. Samme dealen. Hadde deilig sex i drømmen, med en fyr jeg aldri hadde møtt. Og jeg tror jeg begynner å skjønne hva greia er. I need to get laid! :devil:

 

Hvorfor er det så utrolig vanskelig for ei jente å finne seg en ålreit fyr å ha sex med!? :grumpy:

 

Bilde? :roll:

 

edit: just kidding

Endret av DiNozzo
Lenke til kommentar

Nå synes jeg dere skal slutte å tulle, og heller gi henne nummeret til Stefan, så vi kan få orden på dette.

Det hadde vært en god ordning tror jeg. Bortsett fra at vi hadde knust hjertene til halve forumets kvinnelige brukere (samt enkelte av de mannlige).

 

 

Tviler på at noen her kunne ha passet. Føler aldersnivået her er ganske lavt. :p

Tror du hadde tatt Stefan. Også kjent under nicket Dorian Gray. Du får sende ham en PM og spørre om han er villig til å ofre seg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

16-25 er nok for ungt. ;) Jeg liker de litt eldre enn meg selv. 25 kunne ha gått til nød. :p

 

Nesten en liten kontaktannonnse. "Singel jente søker mann. Må ha lyst på sex og se bra ut. Gjerne like natur og trening." hahaha :lol:

 

Nei, uff. ikke sjekke opp på diskusjonsforum. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, godt poeng! En vær tråd med ordet "sex" i emnetittelen vil få mange gjester. Får nesten lyst å teste det ut....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...