zillia Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg hadde for en liten stund tilbake en drøm hvor jeg hadde sex, og det endte med at jeg våknet av en orgasme. Min første søvnorgasme. Tenkte at det var jo noe å oppleve og. Men så hadde jeg en drøm til i natt. Samme dealen. Hadde deilig sex i drømmen, med en fyr jeg aldri hadde møtt. Og jeg tror jeg begynner å skjønne hva greia er. I need to get laid! Hvorfor er det så utrolig vanskelig for ei jente å finne seg en ålreit fyr å ha sex med!? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Av samme grunn som det er vanskelig for oss gutta å finne et bra kvinnfolk. Det er tilsynelatende langt mellom dem. Postet av anonym: def002fdba19f9e18a34a79b4b15c689 7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sikkert mange nerds her inne som stiller opp. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har tilogmed senket kravene mine litt. Begynner å bli rimlig frustert kjenner jeg. nerder kan jo være hotte de og...? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har tilogmed senket kravene mine litt. Begynner å bli rimlig frustert kjenner jeg. nerder kan jo være hotte de og...? Send meg pm så kan vi sikkert ordne noe;) 8 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det er mange hotte nerds her inne ja, for all del. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har tilogmed senket kravene mine litt. Begynner å bli rimlig frustert kjenner jeg. Har du vurdert alternative sjekkekanaler som f.eks. cupidoclub? nerder kan jo være hotte de og...? Noen av oss er det. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Finnes mange møteplasser på internet. Er du middels pen eller bedre vil du få mange forespørsler hvis du lager en profil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er da ingen nerd. Men optimist er du tydeligvis. 3 Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Nei, jeg får nok bare holde ut. Også får jeg vel satse på at drømmemannen dukker opp igjen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er da ingen nerd. Men optimist er du tydeligvis. Hvorfor være pessimist når livet blir så mye bede av å være positiv:) Venter fortsatt på pm zillila. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Er da på nettmøtesteder. Hva tar dere meg for? er bare ingen som møter mine krav. Ellers er jeg vel for sær for de fleste. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 Er da på nettmøtesteder. Hva tar dere meg for? 5 kroner om du ligger stille. er bare ingen som møter mine krav. Ellers er jeg vel for sær for de fleste. Bare stå på. Du finner nok den/de rette til slutt. 25 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 De gode er som oftest opptatte. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 De gode er som oftest opptatte. Da er jeg et skjeldent unntak. Lenke til kommentar
Populært innlegg Locrin Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg liker denne. Singel Pen Mentalt stabil Velg to... 28 Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Er da på nettmøtesteder. Hva tar dere meg for? 5 kroner om du ligger stille. haha. Jeg må tenkte litt mer over hva jeg skriver skjønner jeg. er bare ingen som møter mine krav. Ellers er jeg vel for sær for de fleste. Bare stå på. Du finner nok den/de rette til slutt. aaww. jeg gjør nok det. Men hjelper lite nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg