Gamingtalk Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei. Jeg har musen Logitech G500 og har hatt den en god stund nå. Jeg er fornøyd med teknologien men jeg er ikke helt fornøyd med selve "grepet". Av en eller annen grunn så er den ubehagelig på høyre side der man har ringefinger og lillefinger. Så fingrene mine henger på en måte nedi musematta... Lurer på om noen andre også har samme problemet? Og til slutt lurer jeg på om jeg burde selge G500 til f.eks en kompis og kjøpe Razer Deathadder istedet fordi jeg elsker grepet på den. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Det er jo alt opp til deg. Formen på Logitech G500 er jeg kjent med fra før av med MX500, og synes det er en digg mus i både form og presisjon. Du sier at du har problemer med at ringfingeren og lillefingeren "henger igjen" i musematta. Jeg skjønner hva du mener, og har det sånn selv, men plages ikke av det. Men liker du Deathadder og syns mer om den, så kan du vel kjøpe den? Det er egentlig et ganske vanskelig spørmål å svare på, for det er vel egentlig du som vet selv hvilken du liker? Endret 2. mai 2011 av Grønås Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har testa ut nokre mus i mitt liv, og har funne ut at Deathadderen er utruleg presis, har godt grep og passar meg perfekt. Dette er veldig viktig når ein gamar Black Ops. Men ja, viss du likar musa, so kjøp den, du vil ikkje bli skuffa. Lenke til kommentar
Gamingtalk Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Det er jo alt opp til deg. Formen på Logitech G500 er jeg kjent med fra før av med MX500, og synes det er en digg mus i både form og presisjon. Du sier at du har problemer med at ringfingeren og lillefingeren "henger igjen" i musematta. Jeg skjønner hva du mener, og har det sånn selv, men plages ikke av det. Men liker du Deathadder og syns mer om den, så kan du vel kjøpe den? Det er egentlig et ganske vanskelig spørmål å svare på, for det er vel egentlig du som vet selv hvilken du liker? Jaja selvfølgelig er din egen mening viktigst, men jeg søkte noen råd på om folk har samme problem og om Razer Deathadder kan være en bra erstatter... Takk for svar Lenke til kommentar
Gamingtalk Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Har testa ut nokre mus i mitt liv, og har funne ut at Deathadderen er utruleg presis, har godt grep og passar meg perfekt. Dette er veldig viktig når ein gamar Black Ops. Men ja, viss du likar musa, so kjøp den, du vil ikkje bli skuffa. Har du prøvd G500 eller G9x da? Og passer musematte med "tøy" som overflate til Razer DA? Gjør det sikkert Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har testa ut nokre mus i mitt liv, og har funne ut at Deathadderen er utruleg presis, har godt grep og passar meg perfekt. Dette er veldig viktig når ein gamar Black Ops. Men ja, viss du likar musa, so kjøp den, du vil ikkje bli skuffa. Har du prøvd G500 eller G9x da? Og passer musematte med "tøy" som overflate til Razer DA? Gjør det sikkert Eg brukar Steelseries Qck musematta som funkar utruleg bra med deathadderen. Har prøvd G5 og, men likte deathadder bedre, smak og behag. Lenke til kommentar
Gamingtalk Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Har testa ut nokre mus i mitt liv, og har funne ut at Deathadderen er utruleg presis, har godt grep og passar meg perfekt. Dette er veldig viktig når ein gamar Black Ops. Men ja, viss du likar musa, so kjøp den, du vil ikkje bli skuffa. Har du prøvd G500 eller G9x da? Og passer musematte med "tøy" som overflate til Razer DA? Gjør det sikkert Eg brukar Steelseries Qck musematta som funkar utruleg bra med deathadderen. Har prøvd G5 og, men likte deathadder bedre, smak og behag. Hehe omtrent alle med Razer anbefaler Steelseries Qck . Jeg har en CM Storm CS-M FPS Tactics DC, blir vel noe det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå