Gunder1 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Skulle laste ned filmen "Phone Both" nå nettopp (kl 23.30) På ca 1 minutt hadde jeg lastet ned over 400 mb... Jeg søkte på hele disken for å se om jeg kansje hadde den fra før, men det hadde jeg ikke. Jeg tok en prtscreen, men jeg vet jo ikke hvordan jeg legger inn bildet her Lenke til kommentar
Espenwangj Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hissi, da må det være noe feil! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Skulle laste ned filmen "Phone Both" nå nettopp (kl 23.30)På ca 1 minutt hadde jeg lastet ned over 400 mb... Jeg søkte på hele disken for å se om jeg kansje hadde den fra før, men det hadde jeg ikke. Jeg tok en prtscreen, men jeg vet jo ikke hvordan jeg legger inn bildet her last opp bildet ditt på en webserver Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 noe er helt feil her! jeg har forøyeblikket 10 slotter til upload og alle er i bruk. Men når jeg sjekker hva de "sharer", så kommer mine "shares" opp??? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hvilken dc klient bruker du ? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det er nok bare feil informasjon du har fått der... Husker jeg lasta ned noe fra en side(husker ikke hva den het) og filene var pakka inn i et filformat som krevde et eget type nedlastings progg, da lasta jeg ned på over 2700 kb/s med min 740 linje. Antar at du lasta ned fra en internett side av samme type som jeg har vært borti. Da får du i så fall ytterst sjeldent lasta ned hele fila, stoppers som oftest på 400-500mb, og lenger kommer du ikke. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Fikk ned hele fila. Bruker 2.1.0 k++ 2.0.3V Build 3 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 høres j ævlig gøy ut! 8) Min linje er sånn at den kan buffre streaming ting i 1035kbit/sek (selv om den er 1024).. "wow" Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Last opp screenshotet på min FTP, så kan jeg få lagt det ut for deg. ftp://upload:[email protected] PS. Det er fysisk umulig å få ned 400MB på 1 minutt via ADSL, jeg klarer bare rundt 50MB på ett minutt med 8Mbit. PPS. Er ingenting å snylte på FTPen for de som prøver seg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Høres ganske umulig ut... Det tilsvarer jo nesten like høy hastighet som når du kopierer gjennom 100mbit LAN. Sikker på at du ikke har lastet ned fra deg selv, eller en som er tilkoblet LAN (hvis du er tilkoblet et LAN)? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Glem hva jeg sa om ADSL, Gunder1 has fiber fra Lyse. Og jeg har hørt rykter om at det går 100Mbit internt mellom lyse kundene, og henholdsvis 2 og 10Mbit til internett. Kan ha vært heldig å møtt på en annen person med Lyse innpå kazaa. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hehe.. nå fikk jeg sannelig ett Aria Giovanni fyfy-bilde inn på FTP'en av en morroklump på forumet Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hehe.. nå fikk jeg sannelig ett Aria Giovanni fyfy-bilde inn på FTP'en av en morroklump på forumet Hehe Hørtes jo igrunnen greit ut det Kanskje du får mer seinere Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 På ca 1 minutt hadde jeg lastet ned over 400 mb... hmmm..... Det blir jo litt mere enn som så... 400Mb => 409600Kb / 60 sek = 6826,67Kb/s Dette gir jo en teoretisk linjekapasitet på 54613,33Kbit. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Last opp screenshotet på min FTP, så kan jeg få lagt det ut for deg. ftp://upload:[email protected] PS. Det er fysisk umulig å få ned 400MB på 1 minutt via ADSL, jeg klarer bare rundt 50MB på ett minutt med 8Mbit. PPS. Er ingenting å snylte på FTPen for de som prøver seg La over noen bilder til deg jeg..... Ha en god dag... Njaal Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Glem hva jeg sa om ADSL, Gunder1 has fiber fra Lyse. Og jeg har hørt rykter om at det går 100Mbit internt mellom lyse kundene, og henholdsvis 2 og 10Mbit til internett. Kan ha vært heldig å møtt på en annen person med Lyse innpå kazaa. Hæ? Kan du forklare det en gang til... Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 "]Glem hva jeg sa om ADSL, Gunder1 has fiber fra Lyse. Og jeg har hørt rykter om at det går 100Mbit internt mellom lyse kundene, og henholdsvis 2 og 10Mbit til internett. Kan ha vært heldig å møtt på en annen person med Lyse innpå kazaa. Hæ? Kan du forklare det en gang til... At båndbredden mellom fiberkundene til Lyse er 100Mbit, og først når det går ut mot internett begrenses det til 10Mbit eller 2Mbit avhengig av hastigheten du betaler for. Er bare rykter jeg har hørt, men kan sjekke opp når jeg får fiberen her hjemme. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 "]Last opp screenshotet på min FTP, så kan jeg få lagt det ut for deg. ftp://upload:[email protected] PS. Det er fysisk umulig å få ned 400MB på 1 minutt via ADSL, jeg klarer bare rundt 50MB på ett minutt med 8Mbit. PPS. Er ingenting å snylte på FTPen for de som prøver seg La over noen bilder til deg jeg..... Ha en god dag... Njaal Hehe.. takk :wink: Var vell forresten noe av arbeidet til petter hegre du lastet opp? Kjenner fyren Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hehe.. takk :wink: Var vell forresten noe av arbeidet til petter hegre du lastet opp? Kjenner fyren Kjenner du fyren? Du må hilse han fra meg og si at jeg liker hva han "lager" very very nice Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 "]Kjenner du fyren? Du må hilse han fra meg og si at jeg liker hva han "lager" very very nice Litt offtopic nå, men ja, jeg jobbet i samme byggning som han hadde studioet sitt før, men der var det brann, så jeg har ikke sett ham på en stund etter vi fant nye bygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå