Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

5645 Kb/s på en 2mbit linje???

Anbefalte innlegg

Skulle laste ned filmen "Phone Both" nå nettopp (kl 23.30)

På ca 1 minutt hadde jeg lastet ned over 400 mb... :yes:

Jeg søkte på hele disken for å se om jeg kansje hadde den fra før, men det hadde jeg ikke.

Jeg tok en prtscreen, men jeg vet jo ikke hvordan jeg legger inn bildet her :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle laste ned filmen "Phone Both" nå nettopp (kl 23.30)

På ca 1 minutt hadde jeg lastet ned over 400 mb... :yes:

Jeg søkte på hele disken for å se om jeg kansje hadde den fra før, men det hadde jeg ikke.

Jeg tok en prtscreen, men jeg vet jo ikke hvordan jeg legger inn bildet her :(

last opp bildet ditt på en webserver

Lenke til kommentar

Det er nok bare feil informasjon du har fått der...

Husker jeg lasta ned noe fra en side(husker ikke hva den het) og filene var pakka inn i et filformat som krevde et eget type nedlastings progg, da lasta jeg ned på over 2700 kb/s med min 740 linje.

Antar at du lasta ned fra en internett side av samme type som jeg har vært borti.

Da får du i så fall ytterst sjeldent lasta ned hele fila, stoppers som oftest på 400-500mb, og lenger kommer du ikke.

Lenke til kommentar

Glem hva jeg sa om ADSL, Gunder1 has fiber fra Lyse. Og jeg har hørt rykter om at det går 100Mbit internt mellom lyse kundene, og henholdsvis 2 og 10Mbit til internett.

Kan ha vært heldig å møtt på en annen person med Lyse innpå kazaa.

Lenke til kommentar
Glem hva jeg sa om ADSL, Gunder1 has fiber fra Lyse. Og jeg har hørt rykter om at det går 100Mbit internt mellom lyse kundene, og henholdsvis 2 og 10Mbit til internett.

Hæ? Kan du forklare det en gang til...

Lenke til kommentar
"]

Hæ? Kan du forklare det en gang til...

At båndbredden mellom fiberkundene til Lyse er 100Mbit, og først når det går ut mot internett begrenses det til 10Mbit eller 2Mbit avhengig av hastigheten du betaler for. Er bare rykter jeg har hørt, men kan sjekke opp når jeg får fiberen her hjemme.

Lenke til kommentar
"]
Last opp screenshotet på min FTP, så kan jeg få lagt det ut for deg.

ftp://upload:[email protected]

PS. Det er fysisk umulig å få ned 400MB på 1 minutt via ADSL, jeg klarer bare rundt 50MB på ett minutt med 8Mbit.

PPS. Er ingenting å snylte på FTPen for de som prøver seg ;)

La over noen bilder til deg jeg.....

Ha en god dag...

Njaal

Hehe.. takk :wink: Var vell forresten noe av arbeidet til petter hegre du lastet opp? Kjenner fyren :woot:

Lenke til kommentar
"]

Kjenner du fyren? Du må hilse han fra meg og si at jeg liker hva han "lager" very very nice  :D

Litt offtopic nå, men ja, jeg jobbet i samme byggning som han hadde studioet sitt før, men der var det brann, så jeg har ikke sett ham på en stund etter vi fant nye bygg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...