Fiberbabe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 PS3 selger bra enda. PS3 salget økte med 13% ut april måned. Men skjer med hackere for tiden? Square enix har også blitt hacket nå. Virker som om hackere vil bare ødelegge for gamere og devs :/ Jeg vet.. Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Venter enda på mail om nytt passord.. Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Venter enda på mail om nytt passord.. Mail med nytt passord? Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Venter enda på mail om nytt passord.. Mail med nytt passord? Skal logge inn så får jeg beskjed om at passordet ikke er valid lenger og at en melding om reseting av passord er blitt sendt. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det jeg mener er at om de hadde prøvd å hacke XBL hadde de ikke gitt seg før hele greia ble tatt ned. ...og jeg mener at vi ikke kan vite om de hadde klart det eller ikke. Selvsagt kan XBL bli hacket, men spørsmålet er om det er like enkelt som det var å hacke PSN(risk vs reward). Uansett godt å høre at PSN er på vei tilbake. Det første dere burde gjøre er å kjøpe Outland! Ikaruga møter Castlevania ftw. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Venter enda på mail om nytt passord.. Mail med nytt passord? Skal logge inn så får jeg beskjed om at passordet ikke er valid lenger og at en melding om reseting av passord er blitt sendt. ? Ja, og da lager du ett nytt der og da og logger inn. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Er nok litt startproblemer hos enkelte/alle. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 PlayStationEU PlayStation Blog EUFor those still waiting for #PSN password reset emails, please be patient as we are handling a lot of requests. PlayStationEU PlayStation Blog EU Please bear with us as we continue working on #PSN restoration. We are experiencing extremely heavy traffic. Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg vet om ei som skal sjekke når hun kommer hjem for å si det sånn!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 We temporarily took down the PSN and Qriocity password reset page. Contrary to some reports, there was no hack involved. In the process of resetting of passwords there was a URL exploit that we have subsequently fixed. Consumers who haven’t reset their passwords for PSN are still encouraged to do so directly on their PS3. Otherwise, they can continue to do so via the website as soon as we bring that site back up. Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 We temporarily took down the PSN and Qriocity password reset page. Contrary to some reports, there was no hack involved. In the process of resetting of passwords there was a URL exploit that we have subsequently fixed. Consumers who haven’t reset their passwords for PSN are still encouraged to do so directly on their PS3. Otherwise, they can continue to do so via the website as soon as we bring that site back up. Takk! Var det jeg merket når jeg kom hjem skjønner du.. :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ryktes at PS Store kommer opp igjen 24 Mai. http://blog.machinima.com/insidegaming/2011/05/19/rumor-playstation-store-to-return-may-24/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå