Gå til innhold

Hva gjør du nå som PSN er nede?

Anbefalte innlegg

Etter Playstation Network har blitt hacket har Sony bestemt for å legge ned nettverket. Dette er selfølgelig blitt gjort fordi hackeren ikke skal kunne gå inn og stjele kredittkortnummer.

Er ikke helt sikker på hvor lenge dette har pågått nå, men jeg begynner å bli rastløs og utålmodig på at nettverket skal komme tilbake.

Så, hva gjør folk nå som det er nede?

Jeg har fått meg et liv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjør det samme som jeg alltid gjør, bortsett fra å spille online, og spill som krever psn for å spilles. Det vil i grunn si at jeg merker omtrent ikke fraværet av psn.

Endret av Terjee87
Lenke til kommentar

Etter Playstation Network har blitt hacket har Sony bestemt for å legge ned nettverket. Dette er selfølgelig blitt gjort fordi hackeren ikke skal kunne gå inn og stjele kredittkortnummer.

Er ikke helt sikker på hvor lenge dette har pågått nå, men jeg begynner å bli rastløs og utålmodig på at nettverket skal komme tilbake.

Så, hva gjør folk nå som det er nede?

Jeg har fått meg et liv.

:rofl:

Lenke til kommentar

Gått tilbake til å spille på min støvete Xbox 360... Mest fordi jeg savna Mass Effect. Ellers har jeg gjort som før i tillegg til å ha kjøpt meg Rift :D

Endret av PS360
Lenke til kommentar

Jeg har hatt blikket stivt planta i veggen i over to uker :thumbdown:

Nå jeg ikke kan spille Cowadoody med Escalation-DLCen :thumbdown:

Neida, som de fleste(alle?) andre har jeg knapt merket at det var nede. Har aldri eid et Cowadoody-spill heller, føler meg litt stolt av det.

Spiller uansett på den klart mest overlegne plattformen, nemlig PC, så jeg merker ikke noe til dette. :cool:

PC er kanskje overlegent, Windows langt derifra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...