Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente sa ja til å finne på noe, hjelp?

Anbefalte innlegg

Ta det face to face med noen svære kamerater på hver side av deg.

Haha, den liker jeg :)

Jeg foretrekker alltid face to face selv fordi det er mer seriøst, men synes at jenta kan i slike tilfeller si det hun ikke mener egentlig, så blir det en sånn snøball effekt som gjør ting verre, mens over sms kan hun tenke nøye gjennom svarene hun gir uten press, slik at det blir mer ærlige svar. No?

Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var en av dem som foreslo SMS.. er også enig at face to face er også bra, men ja, som du sier, så er man ofte ærligere over SMS, og det er vel kanskje det du er ute etter? Et ærlig svar over hvordan tilstanden er?

Det er nå bare et forslag, og ingen fasit! :)

Lenke til kommentar

Jeg var en av dem som foreslo SMS.. er også enig at face to face er også bra, men ja, som du sier, så er man ofte ærligere over SMS, og det er vel kanskje det du er ute etter? Et ærlig svar over hvordan tilstanden er?

Det er nå bare et forslag, og ingen fasit! :)

Jeg skal tenke over det. Jeg fikk foresten en melding i går sent hvor hun takket for koselig kveld og sånt, men det er jo på en måte gitt, er sikkert ikke noe som ligger bak der.

50/50 sjanse for at hun kommer på trening i morgen, det betyr at jeg kansje ser henne i morgen. Om jeg skal oppføre meg på noe spesielt måte vet jeg ikke. Tenker på at jeg skal bare nyte treningsøkten som jeg alltid gjør og bare spille litt F & C med henne. Å konforntere henne med noe på treningen er dårlig timing og sted synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo folkens, jeg trenger hjelp igjen. Fortsettelsen på samme historie, for di som hadde håp :)

Uansett, jenta er mye tilbake og kom på trening par ganger. Siste trening var hun hyggelig som alltid, spurte meg om ting og før hun dro hintet hun til at vi snakkes senere. Jeg sendte melding dagen etter om å se en film sammen, det ville hun !gjerne! være med på. Så det er filmkveld i morgnen.

Høres det ut som hun vil noe igjen?

Lenke til kommentar

Ja det høres slik ut, ellers hadde hun hatt en unnskyldning for å gjøre noe annet.

Prøv å få til mye fysisk kontakt, stryking etc, så kommer det meste av seg selv.

Tror også det er viktig at DU tar initiativet til et kyss, for mange jenter liker dette.

Var i samme båt som deg for en uke tilbake, men fikk snøret i bånn i helgen, og nå går det for fullt mot et forhold her :D

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ja det høres slik ut, ellers hadde hun hatt en unnskyldning for å gjøre noe annet.

Prøv å få til mye fysisk kontakt, stryking etc, så kommer det meste av seg selv.

Tror også det er viktig at DU tar initiativet til et kyss, for mange jenter liker dette.

Var i samme båt som deg for en uke tilbake, men fikk snøret i bånn i helgen, og nå går det for fullt mot et forhold her :D

Lykke til!

Fint å høre at du fikk snøret i bånn :)

Jeg antar at jeg må droppe å konfrontere henne angående forrige gang og heller ta initiativet som du sier.

Men har litt noya etter siste gang det gikk dårlig :(

Lenke til kommentar

Dette er faktisk utelukkende positivt. Du skal ikke se bortifra at hun har "tenkt litt igjennom" hvordan hun reagerte sist. At hun er keen på filmkveld nå lyser interesse. Bra :)

Nå gjelder det bare å være tydelig med intensjonene dine. Du må klare den hårfine balansen mellom å ikke være creepy, men heller ikke gjøre "for lite". Sørg for at dere sitter nærme nok til at dere kan stryke litt på hverandre. Et fint "triks" er å ha et pledd som du evt. kan foreslå at dere begge har over dere. Når du føler det er rett og du har "etablert" fysisk kontakt så hun er komfortabel med berøringene dine; gå for kysset.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Beklager, nettet var borte i par dager.

Ble ikke noe av filmen, hun fikk en hund hun måtte passe på og avlyste filmen. Hun foreslo å gå tur i skogen istedenfor for å lufte hunden. Det var hyggelig, men var ikke mulig å gå ved siden av hverandre på de stiene og hun måtte hjem etter ca halv time. Thats it.

Hun var hyggelig som alltid, men null tegn fra hennes side, ingenting. Uten å ha noe å jobbe med fikk jeg ikke gjort noe for å eskalere ting.

Så jeg gikk hjem i frustrasjon og sur på meg selv for at jeg ikke gjorde noen ting, men det var omtrent ingenting jeg kunne gjøre

Lenke til kommentar

Kan jo være greit med et møte hvor ting ikke eskalerer også.. at man kan være sammen og bare ha det koselig!? :)

Men, dere har jo filmkvelden tilgode også!? Bare å avtale på nytt, eller?

Det positive var jo at hun ba det med på tur da, selv om den var litt kort..

Prøv mer, og lykke til! :)

Lenke til kommentar

Oh, snakket med noen venner nå og de sa at noen har skrevet navnet mitt med hjertet rundt på tavla i et av forelesningsrommene(rundt den tiden vi hadde den vellykkede daten). Jeg har et unikt navn her på campuset, så vet det er meg.

Kan ikke ha vært noen andre enn hun. Det gjør meg så trist :(

Kan lett ta kontakt med henne nå, prøve å avtale etc, ser henne ofte på facebook, men føler det blir bare mas. Alltid jeg som må ta kontakt. Hun sendte meg meldinger og foreslo å møtes bare i starten.

Skjønner ikke hva jeg gjorde feil :no:

Lenke til kommentar

Det er aldri lett å forutsi hva jenter(eller menn for den saks skyld) tenker. Kanskje sitter hun å tenker det samme, at hun ikke må ta kontakt for å virke "desperat". Jeg ville prøvd å fått til en filmkveld til, hvis hun takker ja for så å avlyse det en gang til ville nok jeg anslått slaget som tapt(med det forbehold at det er en slik avlysning som forrige gang, og ikke noe mer alvorlig).

Lykke til, livet er for kort til å ikke prøve!

Lenke til kommentar

Ja, jeg har vært veldig busy her, men er ferdig utdannet nå med en mastergrad i boks, jippiiii. Uansett, hadde såklart ikke tid å mase på henne selv om jeg tenkte på henne ofte. Ikke et pip fra henne, selv om jeg vet hun var mye her. Har jo hintet til at HUN skulle ta kontakt etter den lufteturen i skogen.

Så jeg anser løpet som kjørt. Regner med at neste gang dere ser meg blir det snakk om en annen jente og nye historier ;)

Takker for support

P.S. Jeg som er trådstarter

Endret av Vod kaNockers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...