Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente sa ja til å finne på noe, hjelp?

Anbefalte innlegg

Har ikke sett henne eller tatt kontakt siden fredag, når vi avtalte badminton over sms. Burde jeg sende en hyggelig sms i morgen for å ikke miste kontakten totalt til mandagen? :whistle:

Er det kanskje lurt å skape mer spenning til mandgen?

>Har ikke tørt å ringe henne, fordi jeg tror det er vanskelig med noe god timing akkurat nå.

Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk MrDave. Jeg er litt redd for at lovestoryen kommer til å slutte når hun drar for i sommer.

Men har faktisk en liten update fra i dag. Alle forumbrukere var jo ute og solte seg tror jeg, ingen som svarte på mitt forrige innlegg. Så jeg vurderte situasjonen godt selv og bestemte meg for å ringe henne.

Hun var glad for at jeg ringte. Vi snakket om litt forskjellig, jeg fikk henne til å le en del ganger, så det er jo bra. Sitter igjen med et gansk godt følelse.

Så fikk jeg i gang et veddemål med henne om at taperen i badminton i morgen gir massasje til vinneren :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg syntes du ikke burde ta så mye råd fra andre. Du gjør ting som du føler passer i den settingen. Selv om andre råd funker en gang, så er alt det med kjærlighet om å gjøre og finne en make man skal dele livet med. Hvis man skal dele livet med en person, så er det viktig og ikke være noe andre. Derfor må du gjøre det du vil, men tilrettelegge det for hun også selvfølgelig.

Syntes du gjør det meget bra, og hvis hun mister interessen så er det hvertfall hennes tap :)

Lykke til videre, håper det går bra.

PS: Keep us posted :)

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Ok, nå må jeg ha rotet det til big time her eller noe.

Skulle visst ikke være så lett. Jeg vet ikke hva jeg har gjort feil....eller ikke har gjort, wtf.

Badminton var hyggelig og greier, men hun holdte seg litt tilbake, det gjorde jeg også til en viss grad. Prøvde å ta på henne innimellom når det passet.

Møtes hos meg etterpå og da hadde jeg en klar middag. Før vi begynte å spise så snakket vi litt og jeg lente meg for å kysse henne. Hun smilte men snudde seg vekk, så det ble litt rart, og nestn på håret. Point taken (ble bare rart i 5 sekunder), så ble det bare hyggelig kveld med masse prating og god mat, ...hun likte maten. Virket egentlig som dårlig timing det der med kysset, men alt var dårlig timing føltes det som, så jeg ville ikke at det skulle bli helt "awkward" ved at det var klining og alt det der forrige gang, men ingenting nå.

Hun måtte dra tidlig, så det var det, en ha det klem og varsel om at nå blir hun mer opptatt i tiden fremover etc etc, men at vi ses kanskje en eller annen gang.

Hva skjer? Noen som kan forklare? Hva skal jeg gjøre? :cry:

Lenke til kommentar

hmm.. var jo trist å høre! :(

Men, send en melding og spør, rett og slett.. for å finne det ut, er ikke noe gøy å lure! Si at du føler "litt mer", men er litt usikker på hva hun føler, og at du håper at hun kan være snill/ærlig å fortelle hva hun føler også, fordi det å være usikker er en veldig kjedlig plass å være, som hun sikkert skjønner..

Som en annen sa over her, enten kommer du i en vennebås, eller så kan dere bli sammen.. men, det er ikke noe gøy å være usikker .. men, at du aksepterer hennes svar og ikke vil holde noe i mot henne hvis hun ikke føler det samme.. du vil bare vite!?

Tror nå at det er noe jeg ville ha gjort.. kan sikkert formulere deg bedre enn hva jeg har knotet ned her, men.. :) Jeg ville nå ha tatt steget for å finne ut noe, spørre rett frem hvor landet ligger! Da vet man..

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar

Selvom du hadde timet "kysset" perfekt senere på kvelden hadde det uansett ikke funket, for enten var hun interessert der og da, eller ikke. Ser ikke ut som om hun er interessert dessverre, for som hun skriver på melding åpner hun seg ikke for at hun skal finne på noe med deg i fremtiden, tvert imot. Men vi kan selvsagt ta feil, men husk at det er mange fisk i havet. :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

En ting er hvertfall sikkert, aldri gå i vennefellen. Det ender med at du blir deprimert men strever med å få deg videre, for ikke å glemme at du mister helt kontroll på damefronten fordi du er redd for at det skal skje igjen.

Lenke til kommentar

Du må være mer tydelig i intensjonene dine. Du må ikke la det "være rom" for at hun kan tolke det noe annet enn at du er interessert. Det å arrangere fritidsaktiviteter som dere begge vanligvis driver med kan være en fin ting å gjøre, men da må det bygges noe rundt det, ellers blir det bare en "venneaktivitet".

Det er kjipt når sånt som dette skjer, men det er dessverre lite å gjøre med. Du må huske neste gang å være tydeligere med intensjonene dine. Og du har faktisk fått en livserfaring ut av dette; ALLE som har gått i vennefellen vil gjøre ALT for å unngå å gå i den igjen.

Lenke til kommentar

berZerk: Er det sånn man skal tenke og bekymre seg over, så går man glipp av enda mer spør du meg. Jeg tror det er heller viktig å ikke falle for en person som man ikke kan få.

Å treffe en jente er ikke så svart hvitt som at hun enten må bli din dame, eller så er det gtfo.

Fordi jenter som venner i seg selv kan være din største støtte og resurs for å faktisk få deg en liten romanse en vakker dag. Både fordi hvis du blir hennes nærmeste guttevenn og samtale flyten åpnes for å snakke om følelser og hvordan man har det i livet, så er det SÅ mye man kan lære om jenter som en gutt. Du blir nødvendigvis ikke sammen med henne, men hun har da sikkert single venninner som hun kan introdusere deg for med et godt ord hvis hun liker deg som en venn :)

Lenke til kommentar

Som han over sier er dette en god taktikk, men jeg sitter her i 43 vennebåser og kommer ingen vei.

Haha! :D Det med å si til henne at du liker henne er vell ikke uansett noen bra forslag forresten.

Det virker dog som (desverre) ikke hun er mega higen, men forsett kontakten, det er som oftest worth it :)

Lenke til kommentar

Bare for å fortsette-

Blir du kjent med en jente og du føler at dere har det godt i lag sammen. Hvorfor skal man risikere å miste det gode dere har i mellom ved å gjøre det kleint og pinlig etter du har confesset og det kan faile? Faller du for henne og du vet ikke om hun har feelings for deg, så er det du som sliter, ikke henne.

Til Anonyme trådstarter:

Jeg har ikke giddet å lest alt i denne tråden, men jeg tror at du gikk for raskt frem. Det er helt ok med å bruke kroppspråket ditt med å vise dine intensjoner om at du har lyst på henne mer enn bare en venn. Men jeg tror hun trengte å bli bedre kjent med deg som person og hva som er på innsiden. Man kjenner ikke en person ved å vite hva favoritt pizzaen hans er, eller hvor flink han er i badminton eller hva slags musikk vedkommende liker.

Det du skulle heller har gjort, var å fortsette å date/henge med henne, og finne på både små og store ting sammen. Med mål om å ha det gøy, og ikke overvinne henne til et forhold. Hun vil komme til deg hvis hun liker der deg og at du viser henne hva slags person du er. Hun vil ikke automatisk bli forelsket i deg fordi du prøver å kysse henne.

Et kyss kan være et veldig stort steg og følelsesladd for enkelte jenter, spesielt hvis de er unge (jeg vet ikke hva slags type jente hun var, men sikkert ikke en som går rundt å festkliner alle gutter på byn). Og hun må ha oppbygget seg følelser for deg over tid før hun tillater deg i nærheten av sine lepper. Hvor mange ganger datet dere egentlig?

Edit: leifz

Endret av ntls
Lenke til kommentar

Takker for svar alle sammen, det hjelper meg å ha dere som støtte i ryggen. Ja, tar dette her som erfaring, men hva har jeg lært egentlig? lol.

Det var jo hun som begynte å kysse meg for ei uke siden, og vi hadde det fint sammen. Hva skjedde med at hun plutselig ikke ble interessert?

Og til dere som mener at det har kanskje gått for fort: nja, kanskje det, men vennefella har jeg vært i flere ganger før, så enten er det for fort, eller så er det venner foreva.

Ntls: Vi har vært på samme treninger de siste 1,5 mnder, og endte ofte med å være alene og snakke sammen etter treninger. Ellers var det to ganger hvor vi møtes for å spise is (hun som foreslo den andre gangen). Begge ganger endte opp med å snakke lenge etter isen var borte. Så var det den daten i forrige uke, og den i dag.

Går det for fort? nææh, personlig synes jeg ikke det. Men kan hende hun prioriterer eksamen og synes at noe mer nå er ikke lurt, spesielt siden vi kommer ikke til å se hverandre i sommer.

Og ja, tenker på å ta opp med henne angående de kyssene og hva hun mente med det. Lurt å ta det på sms der hun ikke kommer til å føle seg presset?

Igjen, takker for deres innspill

Lenke til kommentar

TS: Åh? Så det kysset du beskrev der hun snudde seg var ikke deres første kyss? Kanskje jeg burde begynne å lese poster før jeg poster ^^

Mye av det jeg sa ble tull da, så forkast det som ikke passer inn i din situasjon :p

Men ja, snakk med henne angående kysset, og hva hun mente med det. Jeg synes at det er bare oppriktig og rederlig å ta slike ting muntlig siden det er mer seriøst og det med kyssing er seriøst antar jeg? Men opp til deg så klart. Er du redd for å "presse" henne, så kan du prøve å ta litt av skylden av at kysset ikke gikk som planlagt. Aka be a gentleman og si at det var ikke meningen å gjøre noe upassende i det tidspunktet som fikk henne til å skifte mening. Og kanskje det blir lettere for henne å åpne seg opp til å begynne å snakke om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...