AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg er egentlig helt enig med dere. Skal prøve å skaffe pizzabunn og ingredienser i morgen. Takk for tipset. Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848 Lenke til kommentar
ntls Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Når en jente har først sagt ja, så er det et temmelig sikkert tegn på at hun er interresert i deg ja Så her gjelder det bare å vise dine farger og som forteller henne at du er en person som man kan ha mange gode stunder fremmover med. Bare en liten ting jeg reagerte på som er allerde nevnt: Kalle det for en date eller ikke? Ikke vær opphengt noe annet mål enn å ha det gøy. Kall det en date om du vil, men har dere en god tid sammen, så har hun sikkert lyst til å treffe deg igjen, om det var en date eller ikke. Å tilbringe tid med henne og dele på morro og opplevelser sammen er vel det du vil ikke sant? La henne vite dine intensjoner at du å ha henne i ditt liv ved å vise henne hvordan du er og hva en fremtid sammen kan eventuelt bringe Når det gjelder overraske henne med dine planer, så tror jeg ikke det er så stor "overraskelse" med å hente en pizza fra kjøkkenet. Eller åpne opp filmskuffen din. De fleste liker overraskelser, men bruk slike sjanser til å overraskelse til noe mer uforventet og spesielt Det trenger ikke å være noe stort opplegg. Å finne en blomst og sette det i håret hennes og komplimentere henne etterpå er "overraskelse" nokk som hun ikke kommer til å glemme så lett Hvis du er veldig opphengt i pizzaen så kan det heller være en morro opplevelse å invitere henne på kjøkkenet og lage en (eksperimentell) pizza sammen, og gi den et intern navn, som trekker på smilebåndet hennes, spørs på hvor vellykket den blir Lykke til btw!:3 Endret 2. mai 2011 av ntls Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei, til alle dere som foreslo å lage pizza sammen med jenta istedenfor å ta frossen pizza sier jeg TUSEN TAKK! Det ble konge, pizzaen var lett å lage, selve lagingen var hyggelig, ble godt og både jeg og hun hadde noe å ta med til lesesalen i dag tidlig. Det ble en del kos og kyssing utover kvelden mens vi så på film, men så måtte hun dra hjem like etter film den kvelden, fordi hun måtte opp tidlig i dag og dra til institusjonen. Vi har mye å gjøre begge to for tiden. Nå sitter vi på hver vår bygning en 5-10 minutters gåavstand fra hverandre. Har ikke sett henne i dag, har ikke sendt henne noen meldinger ennå. Hva er det neste jeg burde gjøre? Prøve å avtale en ny filmkveld i helgen? Prøve å finne ut hvor hun sitter og ta en tur innom i løpet av dagen? Jippiii, ....tenker litt for mye på henne og for lite på det jeg burde gjøre nå Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848 7 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Selv ville jeg nok bare sendt en tekstmelding og sagt hei og lurt på om hun koste seg i går eller lignende Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja, send melding der du takker for en hyggelig kveld. Du kan nevne at det må gjentas, uten å komme med et spesifikt tidspunkt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja, send melding der du takker for en hyggelig kveld. Du kan nevne at det må gjentas, uten å komme med et spesifikt tidspunkt. Ja, vi sender noen meldinger frem og tilbake nå, skal prøve å hinte til en filmkveld i helgen. Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 grattis med en vellykket kveld men ikke la det bli for mye pizza og film nå da, prøv å finn på litt forskjellig, ta en tur ut å drikk kaffe eller noe f.eks Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei, til alle dere som foreslo å lage pizza sammen med jenta istedenfor å ta frossen pizza sier jeg TUSEN TAKK! Lykke til videre! Du burde kanskje prøve å finne på litt på dagtid også? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nå tror jeg tiden er inne for å spørre om hun vil bli med på swingers-club!! Nei, spøk til side.. Hyggelig å lese at det gikk så bra! Godt med slike historier av og til også! Lykke til videre! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja, føler litt press her, fordi vi har så mye å gjøre, samtidig som jeg vil treffe henne. Jeg tror ikke pizza en gang til kommer til å imponere, verken henne eller meg :!: En tur på cafe er en god ide. Ta en runde med badminton i idrettshallen er en annen ide. Jeg håper bare vi kan treffes i helgen. Har ikke spurt henne ennå, hun var ikke så veldig pratsom på meldingene i dag. Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848 Lenke til kommentar
ntls Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Foreslå neste "date" ved å nevne (overraskende og spotant?) at du har tenkt å gjøre ting X på dag Y og lurer på om hun har lyst til å være med, uavhengig om hun blir med eller ei. Da har du foreslått noe konkret, og invitasjonen vil være mer appellerende fordi det får hun til å føle at du inkluderer henne. Og for henne vil det føles ut som hun kan gå glipp av noe hvis hun avslår! I motsettning til å foreslå om å "finne på noe en dag", som høres litt tamt ut når det blir fremstilt på den måten. Anyways, glad for å høre at første date gikk bra! Husk uansett hva målet ditt er, så er det viktigste å ha det gøy, og det er de små tingene man gjør sammen som teller! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har ikke hatt kontakt med henne i dag, ser ut som det er opp til meg å ta initiativ. Det er litt surt Sender henne melding med forslag som du ntls nevner i morgen. Takker for alle innspill, det hjelper meg mye. Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det gikk ganske ok. Hun er bortreist i helgen, men vi avtalte badminton på mandagskveld, så spise hos meg. Badminton er ganske greit det. Når det gjelder spise hos meg, så tenkte jeg at det er bedre å være hjemme hos meg, istedenfor kafe eller restaurant (finnes foresten ikke restaurant i nærheten). Da kan vi kose oss litt og kanskje til og med ta ting et steg videre. Så film er igjen det jeg tenker på for denne kvelden, men lurer på om noen vet om noe bra lek eller spill ala monopol bare mer kinky vi kunne ha spilt istedenfor film? Eller er film "the best bet"? Hun har mye å gjøre de neste par uker, så jeg må bruke de dagene når vi begge kan være sammen godt Ser ut som hun blir bortreist nesten hele sommerferien, så jeg vil at hun skal ha meg å tenke på mens hun er borte Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848 Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ta naken-twister, så kan du ha en ekstra sak på snurredingsen som heter "Sug meg i din nåværende stilling". Klarer hun ikke den må hun suge deg på vanlig måte. Enjoy! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tenkte på det, men er ikke plass på rommet mitt. Bor i et kollektiv. Dette kan være nest siste eller siste date før hun drar. En kompis her sier at jeg ikke skal finne på noe tull, men bare spise middag og kjøre på... jeg er delvis enig med han, men er usikker. Kjemien er jo der, og det føles riktig. Mange her inne som tror det samme? Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848 Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hør her gutten min, en av disse 2 scenarioene kommer til å skje, uansett: 1. Du blir venn med henne og havner i "vennebåsen" hennes. 2. Du kjører på mot en forhold(?) og ikke er redd for å tenke på mulige sorger i ettertid, og du får deg en fantastisk partner. Feiler du og hun ikke er interessert i et kjæresteforhold er det jo mange andre muligheter, men du har jo ihvertfall vist henne at du er en voksen og oppegående person med sterk selvtillitt (noe alle jenter i bunn og grunn leter etter.) Ser du for deg at hun går rundt og forteller alle at du feilet på henne og sånn? Selvfølgelig skjer ikke det, andre er jo såpass oppegående at de kun vil le av henne for det uansett. Ser jo også ut som om hun har gitt deg mange hint til nå, og jenter gjør ikke det tilfeldig, så da håper jeg virkelig at du benytter sjansen nå som hun er interessert! Kos deg og lykke til, er i akkurat samme båt som deg, men har kommet et par hakk lenger og det ser ihvertfall rimelig lyst ut for meg fremover! Du skal ihvertfall vite at jeg tok samme "sjanse", og jeg lyktes med den. UU Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hør her gutten min, en av disse 2 scenarioene kommer til å skje, uansett: 1. Du blir venn med henne og havner i "vennebåsen" hennes. 2. Du kjører på mot en forhold(?) og ikke er redd for å tenke på mulige sorger i ettertid, og du får deg en fantastisk partner. Feiler du og hun ikke er interessert i et kjæresteforhold er det jo mange andre muligheter, men du har jo ihvertfall vist henne at du er en voksen og oppegående person med sterk selvtillitt (noe alle jenter i bunn og grunn leter etter.) Ser du for deg at hun går rundt og forteller alle at du feilet på henne og sånn? Selvfølgelig skjer ikke det, andre er jo såpass oppegående at de kun vil le av henne for det uansett. Ser jo også ut som om hun har gitt deg mange hint til nå, og jenter gjør ikke det tilfeldig, så da håper jeg virkelig at du benytter sjansen nå som hun er interessert! Kos deg og lykke til, er i akkurat samme båt som deg, men har kommet et par hakk lenger og det ser ihvertfall rimelig lyst ut for meg fremover! Du skal ihvertfall vite at jeg tok samme "sjanse", og jeg lyktes med den. UU Takker for utfyllende svar. Jeg er enig i det du sier. Jeg tror jeg må virkelig satse på mandag. Det blir vår andre "date" for å si det sånn, men kjenner henne i over 1 mnd nå. Som du sier, har jo fått alle signaler. Postet av anonym: 0cb002c75dda046c594cfc275ae71848 Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Bra du er enig, da er du jo langt på vei. Eneste som står igjen er jo å ta det siste lille spranget, og det er da ikke så vanskelig som det noen ganger virker som. Vis at du er til å stole på så hun kan føle seg trygg på deg, og ikke vær nervøs ved å tenke på utfallet av ditt og datt, det har INGENTING å vinne på. Vil også legge til at jeg ikke leste før nå at dere er 25, og da er det jo enda større grunn til å tro at hun sender ut signaler med vilje. Om det ikke skulle funke får det så være, da har du ihvertfall prøvd. Tenk på alt du kan vinne, så finner du fort ut av at dette er veien å gå. Nok en gang lykke til videre! UU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå