NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Holder på å opprette bruker hos PayPal, og lurer på hvilket alternativ jeg skal velge for å holde mest mulig orden i sysakene og ha mest kontroll? Etterfyll midler på PayPal-kontoen min -Overfør penger fra bankkontoen din til PayPal-kontoen din -Betal umiddelbart over hele verden ved hjelp av PayPal-kontoen Betal med kredittkortet mitt -Betal med én gang – registrer deg i løpet av sekunder. -Betal uten å avsløre kortnummeret ditt til forhandlere. -Du trenger ikke å skrive inn kredittkortinformasjonen på nytt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg foretrekker det siste, minst plagsomt spør du meg. Men det er kanskje litt for lett å bruke penger Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Hvor lang tid tar det egentlig å overføre penger fra bankkontoen til paypalkontoen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen dager tror jeg, jeg har bare gjort det en gang og det er lenge siden. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Tar siste da, får heller endre det senere (hvis det går ann). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå