Tørst Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei! Jeg skal skaffe meg en ny mobil etter sommeren, og allerede nå begynner jeg å planlegge... Jeg bruker den til litt av hvert... jeg har en iPod touch på deling med min lillesøster så jeg har ikke såååå mye behov for en spillmobil.. Men den må være rask (altså ikke ¨lagge¨ eller henge seg opp) Jeg har nå en sony ericsson x10, og den er jeg grundig lei av! Hater sony ericsson! Jeg hadde en htc magic før det, og en samsung før der igjen... disse var jeg ikke fornøyd med... kanskje samsung og htc har lansert noen bra modeller??? Jeg har sett litt på htc modeller med android og samsung nexus s og blackberry modeller, og iPhone... men alle har jo iPhone, så jeg er litt lei av den... Har dere noen forslag til en mobil som passer meg??? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei! Jeg skal skaffe meg en ny mobil etter sommeren, og allerede nå begynner jeg å planlegge... Jeg bruker den til litt av hvert... jeg har en iPod touch på deling med min lillesøster så jeg har ikke såååå mye behov for en spillmobil.. Men den må være rask (altså ikke ¨lagge¨ eller henge seg opp) Jeg har nå en sony ericsson x10, og den er jeg grundig lei av! Hater sony ericsson! Jeg hadde en htc magic før det, og en samsung før der igjen... disse var jeg ikke fornøyd med... kanskje samsung og htc har lansert noen bra modeller??? Jeg har sett litt på htc modeller med android og samsung nexus s og blackberry modeller, og iPhone... men alle har jo iPhone, så jeg er litt lei av den... Har dere noen forslag til en mobil som passer meg??? Om penger ikke er noe problem for deg, så kan du gå for Samsung Galaxy S II. Den knuser alt som er ute på markedet nå i ytelse osv. Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Om penger ikke er noe problem for deg, så kan du gå for Samsung Galaxy S II. Den knuser alt som er ute på markedet nå i ytelse osv. Er Samsung galaxy 2 bedre en iPhone 4? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Er Samsung galaxy 2 bedre en iPhone 4? Ja, både 2 og 3 ganger bedre. Skjermen på Galaxy S II er bedre enn iPhone 4 sin skjerm. Joa, iPhone 4 har høyere oppløsning, men skjermen er bedre på Galaxy S II uansett i følge Engadget. Samsung Galaxy S II har dobbelkjerne prosessor. Og denne prosessoren er selv kraftigere enn prosessoren som er i iPad 2. Skjermkortet som er i Galaxy S II er også krafrigere enn den som er i iPad 2. Men du kan jo bare se på resten av testen her. Så kan du jo se for deg selv at Samsung Galaxy S II er den beste mobilen som finnes nå. 1 Lenke til kommentar
Tørst Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Nja... jeg er ikke noe fan av samsung mobiler, foruten nexus s... Lenke til kommentar
DBM Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nja... jeg er ikke noe fan av samsung mobiler, foruten nexus s... Nei vel, hva er årsaken til det? Hvis Samsung'en er den beste telefonen, så burde du jo gå for den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Dersom du skal vente til etter sommeren kan du jo vere litt oppmerksom på de kommende modellene fra HTC,Samsung,Apple etc. Med dette hardware kjøret Android telefonene har satt i stand, så skjer mye veldig kjappt i mobil markedet. Kanskje tom. Apple har fått blod på tann med sin kommende iPhone 5 og kan levere tilsvarende maskin kraft. Lenke til kommentar
Tørst Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Samsung er overpriset plastikksøppel fra Japan... Jeg venter og ser hva som kommer fra Apple og HTC. Kanskje RIM kommer med noe interesant? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Samsung er overpriset plastikksøppel fra Japan... Nå er Samsung et Sør-Koreansk selskap. Dog vet jeg ikke hvilke mobil fra Samsung du har hatt, men for meg er de omtrent like mye/like lite plastikk som de fleste konkurrentene. Prisen er også omtrent som konkurrentene. Lenke til kommentar
Tørst Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Kjenner mange som har samsung, de sier at prisen ikke gjennspeiler kvaliteten... Likte blackberryen på forsiden... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Den kommer nok til å koste mer enn HTC, LG og Samsung. Men Blackberry er bra telefoner, dog funksjonalitet typisk rettet mot bedriftsmarkedet. Nå har jeg fiklet med både HTC, LG og Samsung sine Android telefoner. For samme ytelse/funksjonalitet koster de omtrent det samme og føles kvalitetsmessig omtrent likt. Har selv en rimelig Samsung Android telefon som jeg har hatt i snart 1 1/2 år. Ingen problem med byggkvalitet og prisen er lav. Faktisk den billigste telefonen jeg har hatt på 10 år, og det er langt fra den som hat tålt minst. Endret 3. mai 2011 av Bolson Lenke til kommentar
DBM Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Samsung er overpriset plastikksøppel fra Japan... Jeg venter og ser hva som kommer fra Apple og HTC. Kanskje RIM kommer med noe interesant? Jeg tror det er like greit om du setter av god tid på å oppdatere deg på mobilfronten før du kjøper noe. 2 Lenke til kommentar
Tørst Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Kanskje det... men jeg klarer ikke å betsemme meg, og jeg har en relativt bra sony ericsson x10... Alle i fammen har iPhone så den er jeg lei av... Tipper det blir en HTC eller Nokia i fremtiden... vil gjerne ha et qwerty-tastatur på mobilen... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Så hvis du er fornøyd med X10, hvorfor bytte? Å si at Samsung er overpriset plastikksøppel sier jo en god del om ungen bak utsagnet. Jeg har tidligere hatt telefoner fra mange produsenter: Sony, Siemens, Nokia, Sony Ericsson, Ericsson, LG, Apple.. Men jeg har ikke hatt noen HTC da, det skal sies, jeg har heller ikke hatt noen BlackBerry.. Uansett, jeg har min første Samsung nå, og jeg vet jammen ikke om det blir den siste.. Jeg har egentlig aldri vært så fornøyd med en telefon. Jeg var også veldig fornøyd med iPhone 3G da jeg hadde den, den hadde jeg i to år (det lengste jeg har hatt en og samme telefon), og jeg tror nok Samsungen skal få lov til å leve like lenge.. Den holder i massevis til mitt bruk. Generelt sett digger jeg den faktisk! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 HTC Sensation er en telefon du kan se på. Da får du state of the art. Eller Desire Z om du vil ha tastatur. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 HTC Sensation fungerer veldig bra, fin og se på og ligger godt i hånden. Høres ut som en fin telefon for trådstarter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Samsung er overpriset plastikksøppel fra Japan... Jeg venter og ser hva som kommer fra Apple og HTC. Kanskje RIM kommer med noe interesant? Hvorfor spør du om hjelp når du ikke vil ha det? Lenke til kommentar
Tørst Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg vil gjerne ha hjelp, kanskje det ikke hørtes sånn ut, men jeg er faktisk ganske usikker når det gjelder mobil... selv om jeg IKKE vil ha samsung, så vil jeg gjerne ha hjelp HTC sensation ser fin ut! Lenke til kommentar
Tørst Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Har bestemt for å likevel gi samsung en sjanse. Google Nexus s ser skikkelig kul ut. Leste en test av den. Nå står det mellom den og HTC desire s... Har noen mening om hvilken som er best??? Det som bekymrer meg med samsung er tastaturet, matrialet (plastik) Det som bekymrer meg med HTC er at den blir veldig treg etter hvert... Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvorfor skulle HTC bli tregere enn andre merker etterhvert? Den blir jo, som alle andre, treg av at man laster ned og installerer dårlig programmerte apps. Når det blir for ille, kan man gjenopprette fabrikkinstillinger, og da blir den like rask som ny, enten det er htc eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå