nomore Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Er ikke momsen i Sverige også på 25%? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Damn, du har rett! Ser prisen blir den samme.. Det er nok kun på bestillinger fra andre land i EU at det lønner seg! Uansett, gleder meg!! Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Uhm, tollgrensen er langt høyere i Sverige enn i Norge, så hvis kindelen er under grensen i sverige slipper du å fortolle den, og du sparer godt med penger. Edit: Fra land innen EU er det faktisk ingen tollgrense i det hele tatt. I Sverige, that is Endret 12. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Den type elektronikk er da tollfritt uansett? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Det er naturlig nok snakk om MVA. Kindle selges nå også i europeiske Amazon-sjapper. Da jeg skrev at teknologien var umoden tenkte jeg minst like mye på økosystemet rundt lesebrettene som det mer tradisjonelt teknologisentrerte: distribusjonsmønsteret, DRM-beskyttelsen etc. Jeg kjøper en hel del bøker på Kindle, men stoler ikke nok på dette til at jeg ville ønske å bygge noen boksamling på plattformen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Den type elektronikk er da tollfritt uansett? Hmm, det er mulig. Var et eller annet jeg måtte betale tollavgift på, men det var muligens det etuiet jeg bestile ved siden av eller noe. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 iPad med iBook, alt du trenger. Tråden kan stenges. Har de lansert et leseprodukt som heter iBook? iBook er en gammel linje av Mac-bærbare, hadde en sånn en i 2004... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg er også på utkikk etter et lesebrett. Jeg vil gjerne kunne lese ePUB, pdf, .txt. Det ville vært fint å ha mulighet til å markere tekst og legge til notater også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå