Gå til innhold

PT-utdanning i Bali (CG, GoStudy, AE?)

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen erfaringer med enten personlige trenere som har vært gjennomført utdanninga på Bali, eller muligens noen som har vært der selv? Har snust litt på å ta meg noen måneder her til høsten, men jeg er veldig usikker. De lover mye og alt høres mer eller mindre kurant ut fra hjemmesida deres, men jeg har også hørt andre steder at folk som viser til PT-utdanning ved Bali når de søker jobb ikke blir tatt seriøst da Bali er kjent for å være et sted hvor man ikke gjør stort annet enn å drikke seg snydings.

Personlig syntes jeg det ser bra ut, og virker som en fantastisk opplevelse, men jeg vil gjerne komme hjem med en erfaring og en utdanning i tillegg til alle minnene.

Erfaringer? Historier dere har hørt? Anything at all?

Fortell gjerne hvem du reiste med og erfaringer med dem som selskap (Collage Gateway, Go Study, Active Education)

Endret av Calath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er klar over hva folk flest gjør der, men om eksamensbeviset og utdanninga blir tatt seriøst i ettertid, så spiller det vel liten rolle hva Bali er "kjent" for? Jeg er absolutt ikke et festmenneske og drikker sjeldent alkohol, men jeg er glad i sol, sommer og å være i aktivitet. Utifra samarbeidene og de forskjellige kjedene som støtter opplegget, så virker det jo som relativt gode saker.

Det er akkurat derfor jeg leter etter noen som faktisk har vært på studiet. Har funnet en blogg, og hun som skrev fremstilte studiet som tyngre enn hun hadde trodd, med liten tid til fest og tøys.

Endret av Calath
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. jeg er i samme situasjon som deg og lurer også på å ta dette kurset. Ønsker ikke primært å bli personlig trener men ser på dette som en lærerik erfaring som er god å ha på cv'en.

Lurer også en del på dette med seriøsiteten og har fått intrykk av at det er ganske mye festing på Bali. Likevel er det bare du selv som vet og setter dine egne begrensinger.Vil alltid være studenter som er forskjellige der nede og som har ulik målsetning.

Lenke til kommentar

Kompis av meg tok det der i fjor, og han fikk hvertfall jobb som personlig trener på elixia.

På fulltid da? Vet du hva han kan regne med å tjene?

Er fulltid ja, usikker på det med lønn. Kommer helt an på hvor mange "kunder" han har for er jo provisjonsbasert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...