jalla90 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei! Jeg laster til vanlig ned filmer fra Piratebay som veldig mange andre. Men nå i det siste vill Utorrent ikke laste lenger. Det kommer sånn innimellom att det tar 3 år og laste ned, men som oftest står det et evighets tegn. Dersom jeg logger meg innpå noen andre sin internett laster den som aldri før igjen. Hva kan jeg gjøre for å få igang nedlastingen igjen? Takker for svar! Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sjekk portene, sjekk antivirus. Er det noe som stenger? Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sjekk portene, sjekk antivirus. Er det noe som stenger? Lenke til kommentar
jalla90 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Skulle jo være rart om jeg må åpne noen porter, når jeg bruker akkurat de samme innstillingene på et annet internett og da fungerer alt helt fint? Eller? Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nede til høyre i utorrent så ligger det en indikator, hvis den er en gul trekant så er vist portene du må åpne. Hvis den er grønn med et hakekryss så er det enten lite seeders eller så har du bare et treigt nett. Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Driv lobbyvirksomhet for fiber i nabolaget. Jeg kan lage flyers. (av og til kan det være selve ruteren som skaper problemer, eller at antivirus, branmur o.l ikke liker ruteren din.) Gjør som personen ovenfor sier. Det finnes maaange gode råd å finne på om dette på utorrents hjelpeting, samt engelske forum, så det kunne burde løses. Lenke til kommentar
jalla90 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Takker for svar! Skal sjekke alt når jeg kommer hjem. Det fungerte alltid helt greit hjemme helt til en dag der det ikke ville laste lenger. Men dersom jeg er andre plasser, laster den helt fint igjen, så tror det må være ruteren eller telenor som har gjort noe fiks fakseri slik att jeg ikke kan laste lenger. Laster fråa topp 100, så er alltid nok seeds til å laste i rimelig hastighet:) Fjernet Doctor Spyware, da kom det seg litt, men lastet like vel ikke like fort som vanlig! Vi får se på neste nedlasting og på disse trekantene som dere snakker om i Utorrent:) Takker for svar atter en gang:) Lenke til kommentar
jalla90 Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Nå har jeg prøvd igjen, og jeg får en gul trekant i høyre hjørne nede der det står følgende: "ingen innkommende tilkoblinger, dersom ikonet ikke blir grønt, er det problemer med nettversktilkoblingen din" Hva gjør jeg nå? av og til blir den grøn og da står det att den laster i 0,1 kbs og det er 3 år igjen til jeg er ferdig å laste. What to do? Takker for svar igjen:) Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Om dette er et problem som plutselig har kommet, og det ikke funker å slå av brannmurer og lignende så kan du kontakte ispen din, kan være de har stengt noen porter om du har fått malware på maskinen som sender ut spam. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Dobbelklikk på den gule trekanten. Og trykk "Run Tests". Som regel får du opp hva problemet er. Endret 18. mai 2011 av ZERO6237 Lenke til kommentar
jalla90 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 prøvde alt, men det funket ikke.. ringte telenor og det viste seg att jeg hadde fått en "abuseblock" som førte til att jeg bare fikk surfe.. Grunnen til blokken var trolig et virus som spammet folk med eposter ol. og ble derfor sperret. Nå er alt oppe og går igjen Jeg ringte bare å sa att jeg ikke klarte å spille online spill lenger, så måtte jeg reformatere (eller bare si att du har gjort tilltak for å bli kvitt evt. virus) så har du internett igjen:) Takker for all hjelp og alle svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå