tflovik Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Tok dette bildet i dag med et Canon Powershot G11. Brukte modus blenderprioritet. Tatt med disse innstillingene: 30,5 mm, ISO 80, f/4,5, 1/800. Fyr løs med kritikk. Edit la inn et litt større bilde enn det første som ble litt lite. Endret 1. mai 2011 av Døgnvill Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Nebbene går veldig i ett med bakgrunnen, og de er på vei vekk fram kameraet, som gjør det litt mindre spennende. Det er veldig mye vann nederst på bildet, som ikke gir noe og med fordel kunne vært croppet bort. Hvis du ville vise svanene i naturen ville jeg hatt mer rom over og mer rom på venstresiden foran svanene - ikke hatt dem midtstilt. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Tok dette bildet i dag med et Canon Powershot G11. Brukte modus blenderprioritet. Tatt med disse innstillingene: 30,5 mm, ISO 80, f/4,5, 1/800. Fyr løs med kritikk. Edit la inn et litt større bilde enn det første som ble litt lite. Tok meg friheten i å prøve å leke meg litt med bildet. - jeg croppa bildet,satt på en liten blureffekt i bakrunnen samt litt mer lys/kontrast. Endret 1. mai 2011 av Nakmus Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Takk for kritikk, er nylig blitt fotointeressert og trenger å lære meg å komponere bildene bedre. Jeg har flere bilder av svanene men følte at dette var det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå