.Andre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei. Jeg skal kjøpe ny PC nå når ferie og skattepenger kommer på konto i juni. Trenger derfor innspill på følgende oppsett: Kabinett: Cooler Master 690 II Advanced Strømforsyning: Chieftec Nitro Series BPS-750C 750W PSU CPU kjøler: Cooler Master Hyper 212 Plus CPU Kjøler Harddisk: Samsung SpinPoint F3 1TB Minne: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9 CPU: Intel Core™ i5 Quad Processor i5-2500 Skjermkort: Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX Hovedkort: Gigabyte GA-H67M-D2, Socket-1155 Skjerm: BenQ 21,5" LED G2222HDL PCen skal brukes hovedsakelig til spilling. Skal spille spill som crysis 2 og BF3. Budsjettet er på 8000kr. Er det noe som bør endres eller ikke passer sammen? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ser ikke helt hvorfor du kjøper en separat kjøler til et hovedkort og prosessor som ikke kan overklokkes, men men... Ellers virker det solid og bra! Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Da dropper jeg kjøleren. Var litt usikker på om den var nødvendig. Jeg har ikke kunskap nok eller interesse av å overklokke. Da går jeg nok for dette oppsettet minus kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå