Gå til innhold

Ishockey-VM

Anbefalte innlegg

Ikke visste jeg i det hele tatt at det var noe VM, før avisene i dag skrev om Norges seier over Sverige.

Og når jeg går gjennom nett-avisene, er der jo ingen referanser.

Bare et surr av artikler fra denne kampen og noen andre.

Hvorfor er der ingen oversiktsider, som viser kampprogram, tabeller osv? Jeg finner hvertfall ingenting noe sted.. :shrug:

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har du android kan du laste ned appen Hockeystats nå, så får du oppdatert tabeller, stillinger osv live.

Ellerså er det svenske sider som er tingen, som Mats sa.

Lenke til kommentar

Her kan man se kampene live om man ikke har kanaler som viser dem:

http://myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=icehockey

Ja kikket innpå der tidligere, men fant ikke disse kampene.

Men ser jo nå de er der.

Så Norge spiller i morgen altså.

Ser det er litt vanskelig å få lasta siden akkurat nå, men det er forhåpentligvis i orden til i morgen. Når du klikker på linken min, så kommer du frem til en side, med forskjellige faner. Da velger du Live Sport. Da dukker det opp en ny side med forskjellige sporter du kan velge mellom(ikoner). Så velger du Icehockey, og da kommer du frem til en side med kampoppsett og tider som viser når kampene begynner. Klikk på tv-ikonet og prøv forskjellige kanaler, til du finner en kanal som viser kampen. Du har sikker allerede skjønt dette, så jeg kunne sikkert har spart meg å skrive alt dette :) . God fornøyelse og heia Norge!

Realtvsport2 er det som har fungert best for meg.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Viasat Hockey har jo vist alle kampene til Norge. Er ikke det med i vanlige viasatpakken? Jeg har det både hjemme og på hybelen.

Lykke til nå, norge!

EDIT: Jaggu går danmark kampen på Viasat Hockey nå. Norgeskampen går på Viasat 4?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Viasat Hockey har jo vist alle kampene til Norge. Er ikke det med i vanlige viasatpakken? Jeg har det både hjemme og på hybelen.

Lykke til nå, norge!

Ja ok.. er ikke inne på det akkurat, men mente altså Viasat 4 som er standardkanal i Gets startpakke som jeg har da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skjønner. Ser nok på Norge idag, da jeg er veldig sikker på at Russland knuser Danmark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...