Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bare minn henne på at det er HUN som har vært utro, og at du veit hvor vondt det er, og at hun kan STOLE på at du ikke kommer til å gjøre det samme! Da blir a forhåpentligvis ødelagt av samvittigheten sin og du slipper unna maset hennes! 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Wow, hu dama er ikke lite frekk da. Hadde overhode ikke tolerert at hun sa noe slikt til deg, hadde forlanget en jævla bra unnskyldning. Hyd traff vel rimlig bra med hans uttalelse. Endret 1. mai 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 dette er ikke noe å samle på! dama har jo helt noja jo! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Grunne til at jeg var så direkte på mine meninger her er også at jeg har litt erfaring med litt kontrollerende damer. Jeg var sammen med ei i 2.5 år, jeg trodde alt var bra, men jeg ble egentlig herset rundt med, alle vennenr og folk rundt så det, men kjærlighet gjør deg blind! Det ordtaket er det mye sannhet i. Tok 2,5 år før det ble slutt, skulle skjedd mye før.. Så håper du kan være mer mann enn det jeg var når jeg var like gammel som deg. Finne deg ei hyggelig og jordnær jente du kan være deg selv med. Dette med hu jeg var sammen med var fra jeg var 17 til jeg nærmet meg 20. Er nå 25 og får fortsatt gratulasjoner for at jeg dumpet den dama. Haha 2 Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 møt henne ansikt til ansikt og ta en alvorsprat hvis det ikke virker så gir du F en Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hjalp. Ikke slit deg ut med å snakke henne ut av det, hun er fullstendig gal og egoistisk.. Love kan gjøre deg blind ja, alle rundt deg facepalmer mens du tuter rundt i rusen din. Er hun utro en gang er det også sannsynlig at hun har banga flere rett under nesen din. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hun har vært utro mot meg da, derimot. Hun er sjalu fordi hun er utro og har noe å skjule. Hun antar at du er som henne, og regner derfor med at du er like utro som hun er. Dermed blir hun sjalu og gæern, fordi hun tror du også vil være utro, og ønsker å stoppe dette. Forklaringen er altså meget enkel, dama di er ei utro hore, som ønsker å utøve kontroll over deg slik at ikke du også kan være utro. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jaja, da gikk nok en telefonsamtale i dass... snakket med henne og hun tok det plutselig opp igjen angående hu som er forloveden til søskenbarnet mitt. "Kan ikke du bare slette henne" sier hu, "hvorfor? hvorfor skal jeg gjøre det?" sier jeg. "Vær så snill? Kan du bare ikke gjøre det når jeg spør?" Så svarer jeg igjen undrende, "ja men kan du ikke bare si hvorfor?" Hun sier at jeg kan dra meg til helvete, og legger på. Senere skriver hun på melding at hun skulle ønskt at jeg respekterte henne mer! :s Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Dette er en "hysterisk kjerring" som jeg kaller det, dette er ikke noe du skal finne deg i. Stå på ditt, dette har ingenting med at du respekterer henne eller ei. I tilfellet så har du ingen grunn til og respektere henne slik hun holder på.. Jeg ville rådet deg til og gi faen i henne, hun burde be om unnskyldning eller så burde du pakke kofforten din! Nei, han skal ikke pakke kofferten sin, men derimot hennes koffert kan godt pakkes, for ut fra det jeg har lest her så er jeg sikker på at denne dama har ikke rent mel i posen sin! PS: TS, få sjekka deg for kjønnssykdommer og krev kondom fra nå av hvis dere ikke bruker det fra før av, tror nokk at denne dama har en eller annen, muligens flere på si, siden hun reagerer som hun gjør når du spør om hvorfor du skal fjerne folk fra vennelister. Redd for å bli busta selv tenker jeg! 1 Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Dama di= bitch. Ikke gidd, finn deg noe bedre. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg liker egentlig ikke å gjenta andre, men: kom deg vekk fra henne. I det minste ta en alvorlig prat med henne og forklar situasjonen din. Si at du føler det er blodig urettferdig at hun skal være slik mot deg når hun faktisk har vært utro mot deg. Jeg tror ikke hun har noen på si nå, men hun kan ha hatt det. True gjerne med å slå opp. Gjør hun det først er problemet løst og du slipper å slå opp selv. Endret 6. mai 2011 av Arinomi Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ah, post nummer 2400. Tøft. Den er ikke skult. 1 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Har ikke lest så mye men har vært plaga med sjalusi selv og fant ut at det var fordi jeg hadde dårlig selvtillit og lav selvfølelse som gjorde at jeg følte meg veldig lite verdt og da er det vanskelig å vite at den peneste og beste jenta jeg veit om kunne elske meg! Da jeg fant ut det så fikk jeg det mye bedre med meg selv igjen. Det er ikke godt å være sjalu så det er ikke akkurat noen som VIL være det heller og man er jo ikke det med vilje. Ta å hils dama di fra meg og si det. Lykke til videre og jeg håper hun blir kvitt sjalusien sin og at det går bra med dere. En ting som er positivt med sjalusi er vel at det viser at dama di ikke vil miste deg, mener jeg i hvertfall. Edit: Da jeg scrollet meg fort opp i tråden her så jeg at hu hadde vært utro mot deg! Hvis hun har det så håper jeg at hun aldri blir kvitt sjalusien Endret 7. mai 2011 av trespiser Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Behold tøflene på og godta at du har fått deg en ny sjef. Evt. dump henne og finn en bedre. Du må vel ærlig talt skjønne at det finnes jenter der ute som ikke er utro for så å lage et helvete for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå