AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei, har vært sammen med min daværende kjæreste i litt over 1 år. Og hun er så sjalu, hun har sperret meg helt ifra det å i det hele tatt snakke med andre jenter! Har måttet ta bort så og si alle jentene på vennelisten! Er noen få jenter igjen på vennelisten, og blant dem forloveden til søskenbarnet mitt - og de har til og med vært sammen i 7 år.. Og det ble det helvete av også, hun nevnte det på telefonen og ble sint og la på røret og slo av telefonen sin! Noen som har tips eller meninger om hvorfor hun er sånn? Jeg er 20 og hun er 18 forresten, first love osv.. Hater å føle at jeg ikke blir stolt på, jeg har aldri vært utro på noen måter eller gitt signal om at det er fare for det! Postet av anonym: 8317f9b5185879dca00555cfbfef963c Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 Get out while you still can! Forøvrig; har du gitt henne noen grunn til å ikke stole på deg? Har hun alltid vært sånn? 10 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tilliten kommer etterhvert Et år sammen er ikke kjempelenge. Eksen min var også ekstremt sjalu en periode. Vi snakket masse om det, og jeg (som deg) distanserte meg fra venninner fordi kjæresten min ønsket det. Hver gang jeg gjorde det, spilte jeg litt på samvittigheten hennes. Tro meg, du kommer godt ut av det Og ja jeg gjorde det slutt til slutt (etter nesten 3 år sammen) men still var et veldig bra forhold Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sjalusi kommer vel av usikkerhet, dama de bør gå i seg selv og finne ut hva som gjør henne så usikker og jobbe med det. Spørs vel hvor lenge du holder ut. Jeg, hadde ikke holdt ut ett år med så mye drama. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kom deg vekk, dette er var ikke mye og spare på. Høres ut som en hysterisk kjerring! Evt ta en skikkelig alvorsprat, add alle jentevennene dine på facebook igjen, klikker hun da så funket ikke praten og du kan gi opp! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Har hun noen guttevenner da? Endret 1. mai 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Nei altså, i starten var det ikke slik i det hele tatt, og så etter et par-tre måneder så ble jeg spurt om å fjerne de som jeg har holdt på med tidligere, og det gikk jeg med på.. så bad jeg henne om å gjøre det samme, og hun gjorde det. Så gikk det en liten stund, og det ble slik at hun ville jeg skulle ta bort flere og flere.. Sa jo greit til det jeg og, for å slippe mer bråk.. men så sa jeg da at hun får gjøre det samme, tenkte det skulle sette en stopper på det men neida, hun gikk med på det og tok bort så godt som alle guttene.. En liten stund etter hun la på, så ringte hun opp igjen og ba om unnskyldning. Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Hei, har vært sammen med min daværende kjæreste i litt over 1 år. Og hun er så sjalu, hun har sperret meg helt ifra det å i det hele tatt snakke med andre jenter! Har måttet ta bort så og si alle jentene på facebook vennelisten! Er noen få jenter igjen på vennelisten, og blant dem forloveden til søskenbarnet mitt - og de har til og med vært sammen i 7 år.. Og det ble det helvete av også, hun nevnte det på telefonen og ble sint og la på røret og slo av telefonen sin! Noen som har tips eller meninger om hvorfor hun er sånn? Jeg er 20 og hun er 18 forresten, first love osv.. Hater å føle at jeg ikke blir stolt på, jeg har aldri vært utro på noen måter eller gitt signal om at det er fare for det! Postet av anonym: 8317f9b5185879dca00555cfbfef963c Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Dramaqueen Det er ikke akkurat sånn at jeg savner å ha jenter på facebookvennelista, men det plager meg heller mer det at hun har et problem med det, siden hun får meg til å føle at hun ikke stoler på meg Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det er ikke akkurat sånn at jeg savner å ha jenter på facebookvennelista, men det plager meg heller mer det at hun har et problem med det, siden hun får meg til å føle at hun ikke stoler på meg Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Full forståelse for det, at hun ikke stoler på deg når du ikke har gjort noe gale får meg til å undre. Vet du om hun har hatt ekser som har vært utro mot henne, kanskje det er derfor hun er så sjalu som hun er. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Det er ikke akkurat sånn at jeg savner å ha jenter på facebookvennelista, men det plager meg heller mer det at hun har et problem med det, siden hun får meg til å føle at hun ikke stoler på meg Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Full forståelse for det, at hun ikke stoler på deg når du ikke har gjort noe gale får meg til å undre. Vet du om hun har hatt ekser som har vært utro mot henne, kanskje det er derfor hun er så sjalu som hun er. Nei, dette er vårt første seriøse forhold. Hun har vært utro mot meg da, derimot. Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Oversatt, hun er redd for at du kan finne på det samme. 4 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hun har vært utro i tillegg ja! Hun kan jo ikke holde på sånn når det er hun som er problemet her. Er nok sannhet i det IChristian sier over her, hun er nok redd for at du skal gjøre det samme. Ta det opp med henne, det med at du ikke føler hun stoler på deg.. Når det egentlig er du som tydeligvis burde være på vakt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Hun graver vel sin egen grav når hun oppfører seg slikt, når hun heller burde være litt miljølig (om det er det rette ordet) med at du har venninner. Endret 1. mai 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Jaja, da gikk nok en telefonsamtale i dass... snakket med henne og hun tok det plutselig opp igjen angående hu som er forloveden til søskenbarnet mitt. "Kan ikke du bare slette henne" sier hu, "hvorfor? hvorfor skal jeg gjøre det?" sier jeg. "Vær så snill? Kan du bare ikke gjøre det når jeg spør?" Så svarer jeg igjen undrende, "ja men kan du ikke bare si hvorfor?" Hun sier at jeg kan dra meg til helvete, og legger på. Senere skriver hun på melding at hun skulle ønskt at jeg respekterte henne mer! :s Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det er et spørsmål som fortjente å returneres... Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyd Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 Jaja, da gikk nok en telefonsamtale i dass... snakket med henne og hun tok det plutselig opp igjen angående hu som er forloveden til søskenbarnet mitt. "Kan ikke du bare slette henne" sier hu, "hvorfor? hvorfor skal jeg gjøre det?" sier jeg. "Vær så snill? Kan du bare ikke gjøre det når jeg spør?" Så svarer jeg igjen undrende, "ja men kan du ikke bare si hvorfor?" Hun sier at jeg kan dra meg til helvete, og legger på. Senere skriver hun på melding at hun skulle ønskt at jeg respekterte henne mer! :s Postet av anonym: b66e76b432ea428591823a6649ced7b4 Dette er en "hysterisk kjerring" som jeg kaller det, dette er ikke noe du skal finne deg i. Stå på ditt, dette har ingenting med at du respekterer henne eller ei. I tilfellet så har du ingen grunn til og respektere henne slik hun holder på.. Jeg ville rådet deg til og gi faen i henne, hun burde be om unnskyldning eller så burde du pakke kofforten din! 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå