Gå til innhold

Er denne PCen grei?

Anbefalte innlegg

Vel, det skal jeg ikke ha, enda. (trenger det sikkert til neste Windows ver.)

Men det jeg skal ha er nytt HK & CPU.

Skal kjøre AMD XP, og bruke de 640 MB med pc133 SDRAM som jeg har.

Budsjett: ca 3000,- Kan kansje gå noe høyere.

Hva skal jeg kjøpe ?

Hovedkort: ?

CPU: ?

Vifte: ?

Redigert av KiloGram. Emnet var "2GB RAM!!!!!". Slik emner er bare villedende.

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-02-05 12:36 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...nei det blir for dumt syntes jeg.

Ikke glem at folk kommer her får å finne og får å få svar. hvis man sletter alle trådene her bare for å "renske" opp da mister man jo hele databasen med informasjon. Ikke glem at det er folk som kanskje bruker forumet til å finne svar på spm som alerede er spurt.

Det jeg derimot syntes er at HW skal sette opp rettningslinjer, virker kanskje litt dumt, men siden folk ikke klarer å lage bedre tittler til sine spm. vi har jo sett endel threads hvor noen folk lager titler som ikke henger helt på "greip" dette leder bare til forvirring og irritasjon.

Jeg syntes at folk burde tenke seg om to ganger før dem lager et nytt innlegg. Vil man ha hjelp raskest mulig, så må de også lage en titel som har en betydning.

Hvis folk skal begynne med titler (mente egentlig overskrift:) slik som "se her" eller "ørten GB med RAM" osv, så burde de ikke forvente å få noe hjelp.

...Jeg syntes at folk burde skjerpe seg litt, neste gang dere vil ha hjelp her i forumet, så burde dere tenke over deres overskrift, hvis overskriften stemmer overrens med innholdet så vil man få hjelp mye raskere.

Jeg har selv ærfart at folk kommet med "fjållete" overskrifter på newsgroup, og at det tar 2uker før de får noe hjelp, dette pga at det ikke har noen sammenheng med inholde i mailen..

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar

Helt enig.

Folk tar seg ikke tid til å skrive et bra innlegg med RIKTIG EMNE, RIKTIG KATEGORI osv.

Man får fort 10 (BRA) svar på et spørsmål hvis man poster riktig. I tilfeller som "100GB RAM", "15GHZ PC" og "HJELP MEG FOR ****" får man nok ikke mange svar...

"HJELP!", "Kan noen hjelpe meg" osv ser vi jo daglig her, og jeg vet at jeg og andre jeg kjenner IKKE GIDDER å klikke på de postene engang.

Jeg håper alle "boikotter" innlegg med feil bruk av topic, slik at folk begynner å bruke topic litt mer fornuftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...