Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Chelsea

Manchester United - Chelsea  

91 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Manchester United
      53
    • Chelsea FC
      24
    • Uavgjort
      14
  2. 2. Hvem tror du vinner Premier League?

• Manchester United
      74
    • Chelsea FC
      17
  3. 3. Hvem håper du vinner Premier League?

• Manchester United
      61
    • Chelsea FC
      30

Anbefalte innlegg

Dere skal få bestemme:

1. Jeg går i dekning til mandag, ingen internett, ingen kommunikasjon med omverdenen. Jeg dropper kampen enkelt og greit.

2. Jeg drikker meg sørpe. Det er søndag, but i dont give a fuck.

Humøret mitt og livet mitt de 3 neste månedene står på spill her. Én ting er om Chelsea hadde vunnet fortjent, men dette er en gavepakke de har fått tildelt fra FA / dommerne. Det sies at om man vinner en liga så er det fortjent, men om Chelsea vinner er det like lite fortjent som i fjor da de fikk tildelt ligaen. Om de får det i år også vurderer jeg seriøst å gi meg med fotball. Og før taperen kloffsk kommer med "hysteriske" vitser om at "hvordan kan du gi deg med fotball når du ikke spiller he he", så mener jeg selvfølgelig som supporter.

Full banan ut for i kveld, natta!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere skal få bestemme:

1. Jeg går i dekning til mandag, ingen internett, ingen kommunikasjon med omverdenen. Jeg dropper kampen enkelt og greit.

2. Jeg drikker meg sørpe. Det er søndag, but i dont give a fuck.

Humøret mitt og livet mitt de 3 neste månedene står på spill her. Én ting er om Chelsea hadde vunnet fortjent, men dette er en gavepakke de har fått tildelt fra FA / dommerne. Det sies at om man vinner en liga så er det fortjent, men om Chelsea vinner er det like lite fortjent som i fjor da de fikk tildelt ligaen. Om de får det i år også vurderer jeg seriøst å gi meg med fotball. Og før taperen kloffsk kommer med "hysteriske" vitser om at "hvordan kan du gi deg med fotball når du ikke spiller he he", så mener jeg selvfølgelig som supporter.

Full banan ut for i kveld, natta!

Word. QFT. Alt det der. Akkurat samme følelse på gang her.

Lenke til kommentar

Here it goes folkens, kampen som definerer sesongen vi har kjattet om her inne i et drygt år. Ikke se matchen? Drit i trofeet, det er slike anledninger som gjør farger klubben vår og som skiller oss fra småttisnaboer som på en mansalder ikke har opplved det samme rushet i mai.

LETS AVVVVVVVVV US SOM REEEENNTBOOYS!

Lenke til kommentar

Skal på jobb klokken 1400, blir en del opptatt så får nok ikke med meg sumo fra mobilen heller, MEN jeg kan gå med headsett, så nå trenger jeg noen tips til hvordan jeg kan få lydsporet til kampen.

Er det mulig å kun aktivere lyden via TV2 Sumo for iPhone ?

Siden 3Gen er av og på tenker jeg at video i tillegg til lyd blir litt i heftigste laget for mobilen.

Lenke til kommentar

Har stått opp altfor tidleg i dag, det er jo lenge til kamp. Må finne på noko lurt for å få tida til å gå, for eg orkar ikkje å berre sitte å vente på at kampen skal starte.

Håper for all del vi har klaff med dagsforma i dag, at spelarane spelar opp mot sitt aller beste og at vi rir av denne kampen utan verken kontroversar eller andre ting. Vi klarte oss godt mot Chelsea i CL, no må vi berre vise at vi kan gjere det i PL også.

Lenke til kommentar

Skal på jobb klokken 1400, blir en del opptatt så får nok ikke med meg sumo fra mobilen heller, MEN jeg kan gå med headsett, så nå trenger jeg noen tips til hvordan jeg kan få lydsporet til kampen.

Er det mulig å kun aktivere lyden via TV2 Sumo for iPhone ?

Siden 3Gen er av og på tenker jeg at video i tillegg til lyd blir litt i heftigste laget for mobilen.

BBC. Om du ikke får det til i nettleseren på telefonen, så fins det en del radio-apps der ute ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...